Pokerpenge Freerolls


2 tråde
22 svar

Agenten19/01 2007 16:01

Tidligere har du afholdt freerolls på interpoker - det var sjovt at deltage i....Er det noget du har planer om at starte op igen ?

Den store satsning med et etp-sæde er fint nok, men det siger ikke mig noget (og mange andre har det sikkert på den måde). For det første er chancen for at vinde noget minimal (uanset pokeregenskaberne) og for det andet vil det i mine øjne være dødsygt at sidde og spille poker i 3 lange dage.

Hvorfor ikke overtale interpoker til at bruge pengene til at lade dig afholde freerolls istedet for ?

Det ept-sæde, som kunne vindes er jo penge ud af vinduet. Jeg vil æde min gamle hat, hvis vinderen af sædet ryger kommer i pengene.

med de tidligere freerolls var der mange flere der kunne få glæde af de gratis kontanter, som inter så venligt donerede.

4 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 19/01 2007 17:01

Hej Agenten,

Det er fint nok, hvis du ikke har lyst til at spille EPT. Sådan er folk forskellige.

Men det provokerer mig når du skriver sådan her:

Det ept-sæde, som kunne vindes er jo penge ud af vinduet. Jeg vil æde min gamle hat, hvis vinderen af sædet ryger kommer i pengene

Jeg er sikker på, at dem som har spillet om dette sæde alle sammen meget gerne ville vinde det. Jeg er også sikker på, at samtlige spillere ville have fået en oplevelse for livet, også selvom de ikke kom i pengene.

Udover sædet har man også kunne vinde andre ting i de ugentlige online turneringer. Bl.a. har vi sendt 6 flasker champagne ud til heldige brugere + der min. var $1500 i puljen hver uge.

Det er ikke planen at lave flere freerolls på InterPoker. Erfaringen viser, at det ofte er de samme freeroll-huntere som deltager uden nogensinde at spytte noget i kassen. Dét er penge ud af vinduet ;)

Jeg håber at pokerpenge igen kan lave en række turneringer med rangliste, men det er uvist, hvad præmierne bliver. Det kræver også at der er opbakning til det.

Det er da også muligt, at der kommer nogle freerolls på pokerpenge i fremtiden, men jeg vil hellere lave billige buy-in turneringer, hvor vi smider ekstra penge/præmier i puljen.



8 tråde
96 svar

Gaming#2 - 19/01 2007 21:06

Tja som den der vandt pladsen, og IKKE nåede til pengene som det jo tydeligt har været til at se her på siden siden jeg røg ud igår, vil jeg bare sige:
En helt SUPER turnering, med en helt ENESTÅENDE præmie, og det siger jeg ikke kun fordi jeg vandt den, det har jeg sagt lige fra begyndelsen. En oplevelse som der nok er andre end mig har drømt om at kunne få.

Selve ranglisten og de turneringer vi spillede der, har bare været så spændende, ikke nok med at vi spillede om dagens pengepræmier, PokerPenge lagde også ekstra præmier ind.

Jeg håber meget at PokerPenge igen laver en turnering, og gerne med et buy-in, det har jeg slet ikke noget imod. Det skærper jo bare viljen til at ville vinde.

Jeg håber så bare at der er flere der vil bakke op om de kommende turneringer.

Gaming



5 tråde
65 svar

marinus#3 - 19/01 2007 21:14

Jeg syntes også at det var en fed turnering, jeg kunne sagtens se mig selv sidde til en kæmpe turnering som EPT er.

Som Cooper så rigtigt siger er det ikke hverdag man får sådan en chance.

Jeg var inde at se Gaming spille i nogle timer igår og det var sgu sjovt og spændende, bare synd at der ikke kom nogle ordentlige hænder, men at holde i 8 timer i det selskab er sgu flot.

Håber at der kommer flere turneringer, gerne med lidt indskud, giver et mere reelt spil synes jeg.


Marinus



6 tråde
105 svar

abuello#4 - 19/01 2007 21:27

enig i de 3 svar ;-)


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.