Bliver vi snydt allesammen?


1 tråd
0 svar

B87100805/04 2013 20:22

Når man spiller mod "russiske spillere", så byder de meget ofte højt - meget højt - på INGENTING. Og de får ALTID lige præcis de kort, de skal bruge fra dealeren. Kan man slet ikke forestille sig, at den meget rige mand, der har programmeret det forum, som man bliver lukket ud på, når man har logget ind på Pokerstars f.eks., ikke har programmeret dealeren til at give en fiktiv russisk spiller netop de kort "han" har brug for? Her i Danmark, og i mange andre lande, skal man identificere sig for at logge ind. Men det skal man nok ikke i Rusland - vel? Hvis nu ejeren af pokerrummet selv tjener det, som den fiktive spiller vinder? Kan man forestille sig det?
Jeg har spillet mange timer på Pokerstars, og jeg ser igen og igen "russere", som går All In på INGENTING, og så får "han" ALTID lige det kort, han skal bruge på sidste kort. Hverken du eller jeg ville nogensinde gå All In med f.eks. et par toere? Når en "russer" gør det, kan man være sikker på, at han får en toer til sidst. ALTID.
Jeg tror, vi bliver snydt noget så grundigt, når vi spiller net-poker.
Hvad siger I, som har forstand på dette her?
Lise

2 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 16/09 2013 14:30

Hej Lise,

Det er muligt at der sker snyd online, der er tidligere afsløret snyd hos pokersitet Ultimate Poker. Derfor skal man kun spille "sikre" steder.

Bemærk derfor, at alle de pokersites som vi linker til, bliver reguleret af de danske spillemyndigheder, under samme vilkår som Danske Spil. Dette er også tilfældet med PokerStars.



0 tråd
1 svar

Symfoni#2 - 03/12 2013 13:49

Hvis du var en ejer af et pokerrum og du gerne ville snyde dine kunder.
Hvorfor så vælge at gøre alle de ikke rigtige spillere russere? Hvorfor ikke netop kalde dem danskere, så "ved" man jo at de skal verificeres med NemID. Det ville da være langt mindre mistænksomt. Eller bare sørge for at snyde spilleren altid var fra samme land som en selv.
Hvis du nu skrev ned hvor tit "russerne" vinder på deres "ingenting" er jeg sikker på at du vil opdage at de ikke "altid" får deres 2'er på riveren.
Men man har det med at lægge mere mærke til det og huske det mere når det sker, end når det helt normale sker. Altså fx. når han går all-in med sin 22'ere og du går caller med din AA at du så vinder.

Altså, hvis du bliver snydt, så er det nok ikke via "russer metoden".

VH,
Jonathan.


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.