Tja, der sker for lidt.


1 tråd
1 svar

Xanto17/10 2007 13:26

Som overskriften siger sker der nok for lidt her hos pokerpenge.

Jeg skal værre den første til at indrømme at jeg næsten ikke bruger jeres side, men det skyldes til dels at, når ja der sker ikke ret meget her, som fanger min interesse, feks. kik i forumet ingen indlæg af nyrer dato, sidste konkurrence er fra en gang i 2006 osv..
Når det er sagt, er det da noget skidt at pokernordica tour er aflyst, i skriver i mailen at vi bare skal skrive hvis der er er ide eller to, jeg har en.

Nogle flere konkurrencer, til at få gang i siden, kunne værre en mulighed.
Måske et ugens spørgsmål, feks.
FL sidder på knappen AQs i hulen flop er K34 der er et bet fra utg et raise og et call hvad gør du eller noget i den stil.

Bare en ide.
Xanto

1 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 17/10 2007 14:10

Hej Xanto :)

Tak for dit input. Jeg vil helt sikkert forsøge at lave nogle flere konkurrencer på siden, gerne hver uge.

Det er dog ikke korrekt, at vores seneste konkurrence var i 2006. Vi har også afholdt forskellige konkurrencer i 2007 :)


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.