Freerolls hver aften på Ladbrokes


2 tråde
9 svar

POKERKING10/12 2004 11:41

Ladbrokes har på alle hverdage 1900$ + rebuy freeroll for alle spillere med realmoney account. Turneringen starter kl. 20.30 med registrering op til det tidspunkt.

Der er altid mange spillere, typisk omkring 4000.

Bemærk at folk i den slags turneringer spiller ultaagressivt i starten. Folk går AI med hvad som helst for enten at få nogle chips at spille med, eller ryge hurtigt ud.

Mvh. POKERKING

1 svar - skriv dit

8 tråde
53 svar

Tyl#1 - 24/01 2005 13:37

Ja, jeg har selv spillet i mange af disse freerole tourneringer, og jeg skal love for, at folk spiller agressivt i starten. Jeg kan bare ikke finde ud af, om det bedst kan betale sig, at spille defensivt i starten, og lade alle de andre ryge ud, eller spille agressivt i starten, og så selv risikere at ryge ud? Det sidste er måske klogest, men det er bare så nedtur at ryge ud, og vide, der er et døgn til næste freerole tournering :(.


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.