Freerolls


2 tråde
0 svar

potter25/01 2005 19:30

Hej, Jeg har spillet en smule på interpoker - dog kun for sjov. Jeg har set at der er mulighed for at spille en gratis turnering. Er der nogen der har nogen erfaring med et sådan arrangement? vh potter

6 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 25/01 2005 20:50

Hej potter

freeroll turneringer er gode til begyndere som gerne vil øve sig og samtidig have muligheden for at vinde lidt penge.

Det eneste problem ved freerolls er at folk ofte caller med vildt dårlige kort, eller går allin, fordi det ikke koster dem noget. Til tider kan en freeroll minde mere om bingo end poker.

Men det er udemærket at spille disse turneringer i starten og hvis man er heldig at vinde penge, kan de bruges eller hæves uden problemer.



8 tråde
53 svar

Tyl#2 - 26/01 2005 11:38

Freerole turneringer er enormt sjove, men man skal bare passe på og spille klogt, hvis man vil nå langt. På den måde mindsker man ens egen 'deltagelse' i 'bingo siden' ved freerole turneringer - hvis du kan følge mig.



0 tråd
2 svar

dammann#3 - 15/03 2005 13:56

hej. Jeg har spillet en del freeroll's. det er ganske underholdende og der er
god mulighed ved nogle at vinde lidt penge, så man kan være med i de lidt større turneringer. Men pas på de spiller anderledes når de har betalt for en turnering.



8 tråde
53 svar

Tyl#4 - 15/03 2005 18:16

Ja dammann :).. Der er enorm forskel :O



0 tråd
1 svar

Breyen#5 - 05/01 2006 00:27

Jeg mener ikke at freerolls skaber bedre spillere... det er en sjov event, men forvent ikke at lære noget af det. Dette gælder også for playmoney poker - det er en skæg måde at komme ind i pokerverdenen på, men slet ikke rigtig poker. Mit bedste råd er at du sætter lidt penge ind (10-20 $) og sætter dig så ved micro-blinds bordene. Her vil du få en større indsigt i poker og du kan langsomt træde op i limits når din stack (forhåbentlig) bliver større.



0 tråd
1 svar

Breyen#6 - 10/11 2007 16:00

Hej allesammen - nu vil jeg læse forum reglerne.


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.