Interpoker - politik Ift. disconnection


2 tråde
1 svar

pimpalot18/08 2005 13:59

Igår spillede jeg en 10$ sit&go 6 mands turnering. På et tidspunkt blev jeg disconnected fra sitet, og det lykkedes ikke at reconnecte før efter ca 40 min. her kunne jeg se at alle var blevet "disset" - der var under 10 spillere logget ind, og ingen aktive borde! bør IP ikke betale indskuddet tilbage?

Senere på dagen blev jeg nr. 2 i en turnering, men har endnu ikke, her ca. 16 timer senere, fået pengene ind på min konto.

Jeg har selvfølgelig mailet til de ansvarlige, men vil da gerne lige høre om der er andre som har haft tilsvarende oplevelser.

mvh. pimpalot

6 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 18/08 2005 18:21

Hej pimpalot,

Jeg har ikke oplevet det du skriver, men vil da meget gerne høre deres svar. Hvis det er deres software den har været gal med, og alle spillere røg ud af turneringen, så bør alle deltagere vel få deres indskud tilbage.



8 tråde
96 svar

Gaming#2 - 18/08 2005 20:14

Jeg er ofte blevet disconnected fra inter, ikke så meget her på det sidste.

De lavede på et tidspunkt en turnering hvor de smed 50.000$ oveni, som bod på de mange "disconnects"

Vi kan jo bare håbe at de laver noget tilsvarende igen.

Gaming



0 tråd
12 svar

Augustus#3 - 19/08 2005 09:17

Med hensyn til manglende præmie fra turneringen, så hjælper det ofte at sætte sig ved et bord med sine penge og herefter forlade bordet igen.

Spørg mig ikke hvorfor.....men det løser ofte problemet :)



8 tråde
96 svar

Gaming#4 - 19/08 2005 17:34

Ja det har jeg også gjort nogle gange... fundet et real money bord der ikke var nogle spillere på, sat mig og forladt det igen... Vupti så er pengene der :)



2 tråde
1 svar

pimpalot#5 - 20/08 2005 14:50

Tak for rådet vedr. realmoney bordet. Samme svar fik jeg af Interpoker, og det virkede.
Ift. disconn. har de bedt om at jeg finder nummeret på det spil hvor jeg blev disset. dette er lidt af en opgave, da jeg samme dag spillede 14 timer i streg!!!
Derfor har jeg opgivet sagen troede at det ville være nemmere for dem at finde det, de må jo vide at alle spillere blev "disset" på det angivne tidspunkt.



Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#6 - 20/08 2005 15:05

@Pimpalot

Du kan evt. søge efter turneringen inde i logview, men det kommer selvfølgelig an på hvor meget tid du vil bruge på det.

Inter Poker vil nok have Id for at være sikker på, at det er deres forbindelse/server som der har været problemer med.

Men du har ret. Det lyder en smule besværligt.


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.