Poker sites


1 tråd
2 svar

LoneRangr18/08 2005 20:45

Hej alle...

Det var dog et herligt site i har fået banket ned her :-)

Dog undrer jeg mig lidt over de pokersider i henviser til. Jeg lod mig lokke ind på Parbet, til dagens $200 Freroll. Parbet suger da i den grad R.. Gameplayet er i den grad elendigt, og mere eller mindre uoverskueligt. 4 stjerner er ganske enkelt skudt langt over målet.

Til gengæld kan jeg varmt anbefale Pokerroom.com. Flot grafik, gameplay helt i top, og i den grad overskueligt. Det ville være rart at se en henvisning dertil, på dette aldeles udmærkede pokersite

4 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 18/08 2005 20:52

Hej LoneRangr og velkommen til :)

Jeg er ikke enig i din kritik af Parbet. Personligt synes jeg at microgaming softwaren er ret lækker, men det er selvfølgelig en smagssag.

Vi har betsson poker her på siden og de bruger samme software/netværk som pokerroom. Vi forsøger at holde antallet af pokerrooms nede, da der findes MANGE som er helt ens, med samme software, brugerdatabase osv.

På et tidspunk bliver det også muligt for brugerne at anmelde de forskellige sites. Men alt tager jo tid...

Håber ellers at du kan bruge siden :)



1 tråd
2 svar

LoneRangr#2 - 18/08 2005 21:07

Siden her er helt i top, og jeg glæder mig til at lære nogen af jer bedre at kende :-)

Smag og behag er jo forskelig. Jeg indbetalte lidt på Parbet, for lige at lære det at kende inden jeg kastede mig ud i den famøse freroll. Jeg røg nu hurtigt ud, men sidder lige og prøver på at tabe mine $10, men det går nu rigtig skidt :-)

Gameplayet vinder da lidt efterhånden som man vender sig til det, men jeg kan nu bedre lide den anden.

Med hensyn til softwaren, så aner jeg ikke hvad du snakker om :-)



Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#3 - 18/08 2005 21:16

Glæder mig at du synes om siden :)

Det firma som har leveret software til Parbet hedder microgaming.



1 tråd
2 svar

LoneRangr#4 - 18/08 2005 21:22

Jeps.. Så langt er jeg trods alt med. Jeg kan også se at Betson i den grad ligner Pokerroom, så jeg har da lært lidt idag.

Parbet er nu ikke så ringe endda, selvom det er svært at tabe :-P


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.