Interpoker og glemt password


2 tråde
1 svar

apollo1430/11 2005 17:59

Jeg har sq glemt mit password til interpoker, og de har ikke svaret tilbage på min til deres supportafdeling. Hvordan kan man ellers finde det, og nu skal i ikke komme og sige det ligger i en mail, de er gået tabt.
Og jeg vil jo gerne være med i aften.

2 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 30/11 2005 18:19

Hej Apollo14,

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med koden. Det er en sag mellem dig og InterPoker.

De kan sommetider være langsomme til at svare på mail, så hvis du vil have fat i dem hurtigt, vil jeg anbefale at du ringer til dem.

00800-2467-9261 eller skriv direkte til E-cash på helpdesk@playershelp.com



2 tråde
24 svar

sambusa#2 - 01/12 2006 16:29

Hej Apollo14

Har selv mistet mit password på InterPoker.. det kan hentes gasnke smertefrit.. Du logger ind som normalt.. Den kommer og siger, at du skjal være logget ind for at spille. Der går du ned i AKTIVER og skriver dit kalde navn og din email.. du vil da få tilsendt en email med en ny kode som du kan bruge, til du retter den til een som du selv vil have.

Det gjorde jeg.. det virkede i løbet af 4 minutter


Sambusa :-)


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.