Mermaidpoker


1 tråd
1 svar

aaa15/01 2006 00:57

Hold jer fra mermaid hvis i har jeres penge og jeres gode humør kært. 6 dage efter jeg trak nogle penge ud, ved jeg stadig ikke hvor de befinder sig. Jeg fik aldrig lov til at spille om bonusen, min bonusaccount stod simpelthen i 0. Deres support er ikke ligefrem på overarbejde, de venter gerne et døgns tid med at svare.

11 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 15/01 2006 11:38

Hej AAA,

Det er altid en god idé at være forsigtig med nye spiludbydere.

Hvis man er i tvivl, vil jeg anbefale at man holder sig til de pokersites som vi anbefaler. Skulle der mod forventning opstå et problem, har vi kontakter som vil kunne hjælpe med at løse problemet.

Håber du får dine penge!



6 tråde
105 svar

abuello#2 - 15/01 2006 18:21

Jeg synes også at det primært har været sure opstød jeg har hørt, når der har været snakket om mermaid.
Selv har jeg også mine betænkligheder overfor dette site og boss media.
Lidt synd når nu det er dansk, og man skal jo støtte hinanden.
Men jeg er nok ikke at finde ved bordene, med mindre de giver mig et sponsorat ;-)



0 tråd
1 svar

kilec77#3 - 18/01 2006 19:52

Jeg er enig i vurderingen omkring mermaid; de stinker langt væk af fusk!

Jeg har oplevet nogenlunde det samme som ovenstående, mht svartider og kundeservice.

Noget som dog er værd at bemærke, er at de præsenterer sig som danske, hvilket jeg har svært ved at tro på idet deres adresse er i Canada, og man deres kundeservice foregår på engelsk!? So much for that lie!

Alt i alt vil jeg råde folk til at holde sig væk..



6 tråde
105 svar

abuello#4 - 18/01 2006 21:28

Det er et dansk. Der er mange der har skudt penge i det. De har købt en aktie til en 2-3000 kr. Kender et par stykker der har gjort det.
Grunden til at det ikke er registreret i Danmark er bl.a. dansk tipstjeneste. De har monopol på al spil er i Danmark. Derfor bliver de nødt til at registrere "firmaet" i udlandet.
At kundeservice er på engelsk er ganske naturligt, da de gerne vil have så mange internationale spillere som muligt, til at spille hos dem.

Off topic.
Rent faktisk tror jeg ikke at vi skal kigge særligt langt ud i fremtiden, før at alt kommer til at foregå på engelsk.
Et par generationer plus minus.

På handelsskolen prøver de at få mere og mere af undervisningen til at foregå på engelsk, så eleverne er bedre rustet når de er færdige.
Flere firmaer har engelsk som hovedsprog, dels p.g.a af de er en del af et udenlandsk firma, dels p.g.a. af der er internationale medarbejdere ansat.



0 tråd
2 svar

highflex#5 - 25/01 2006 04:28

hej...

Jeg er ikke enig i vurderingen omkring mermaidpoker, for jeg tilmeldte mig samme dag der var der første 10000$ freroll og jeg blev nummer 5 og vandt 530$ , lavet en udbetaling samme aften og fik dem 4 dage efter....



Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#6 - 25/01 2006 10:47

Velkommen til highflex og tillykke med din gevinst.

Mermaid er ikke "dansk" som sådan. De har nogle aktionærer som er danske, men det er vist også det eneste. De har lejet software og licens af svenske bossmedia. Licensen ligger i Canada. Jeg tror faktisk ikke engang det er muligt at få support på dansk. Det plejer at være webdollar som står for bankdelen og support, og det er på engelsk. Mermaid's selskab må også ligge i udlandet, da deres forretning vil være ulovlig i Danmark.

Der er muligvis også danskere som har aktier i 888 og PartyPoker, men det gør dem jo ikke danske.

Det betyder dog ikke, at Mermaid ikke tilbyder et udemærket produkt, men hvis man hellere vil spille hos en etableret spiludbyder, med MANGE flere spillere, kan man i stedet vælge Party Poker.

Party Poker er et af de største pokerrum på nettet og de har gode spil for begyndere og masser af spændende turneringer.

Deres side er også på dansk, og de byder på mange flere produkter ;)



0 tråd
2 svar

highflex#7 - 25/01 2006 23:34

Hej...

ja du har ret i det danske aktionærerne der har skudt nogle penge i....
men så vil jeg lige sige til mit forsvar, at det med supporten, man kan godt skrive på dansk til dem og det kommer tilbage på der kommer tilbage er i dansk...så lidt dansk må der jo været ansat....:)




0 tråd
2 svar

icaspian#8 - 27/01 2006 11:32

hmm jeg oprettede en profil på mermaidpoker for et par uger siden, der har ik været nogen problemer indtil videre..Før jeg spillede der, spillede jeg på expekt, og der var ik andet end problemer ; med udbetaling, indbetaling og software kaos...

Jeg har lige hævet mine penge, så håber da de kommer om et par dage, ellers må jeg tage den derfra...



0 tråd
1 svar

polo#9 - 01/02 2006 10:35

Jeg var med på Mermaidpoker lige fra starten og har ikke andet end godt at sige. Jeg har spillet på alle de store sider og mener helt sikker at Mermaidpoker er den mest stabile og bedste side. Det kan ikke gøres bedre end med Boss Media som udbyder, de har lavet sider til flere af de største sider. De par gange jeg har bedt om udbetaling fra min konto har de stået der senest 3 dage efter, så der er ingen problemer med denne side.



2 tråde
7 svar

Pokerbob#10 - 01/02 2006 11:02

Det er sjovt at denne tråd er så aktiv. Og underligt at de fleste positive svar om dette pokersite er lavet af profiler med 1 indlæg.

Der har tidligere været episoder på en anden pokerportal, hvor ejerne af mermaid spammede forumet....jeg ville ikke tage disse indlæg så seriøst.



Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#11 - 01/02 2006 13:32

Bossmedias pokersoftware er udemærket, men efter min mening slet ikke det bedste på markedet.

Det er ikke længe siden, at de tog rake hvis alle valgte at folde til et bet preflop. Det er heller ikke længe siden, at man kunne disconnecte med vilje på deres NL borde og dermed se showdown uden at betale yderligere til potten.

Mermaid har sikkert de bedste intentioner, men som pokerbob skriver, er flere af deres ejere blevet taget i at spamme på alle mulige pokerfora. Det er altså ikke særligt smart og så er det svært at tage dem seriøst. Der bliver heller ikke oplyst på deres side, hvem ejerne rent faktisk er. Der står ikke hvad selskabet hedder og det er derfor umuligt at undersøge om de f.eks har en sikker økonomi etc.

Jeg ønsker ikke at denne tråd skal fortsætte i det uendelige. Pokerpenge.dk anbefaler (indtil videre) IKKE mermaid til vores brugere.

Tråden lukkes.

ps.

Tryk her for at spille hos Party Poker ;)



log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.