Raked hands...!


5 tråde
7 svar

tobiasa17/02 2006 20:04

Nu har jeg mest spillet MTT freerolls.
Men da jeg er kvalificeret til en anden turnering hvor kravet er 25 raked hands.
Spørger jeg lige hvornår det tæller som en raked hands ?
(skal siges der står i selve pokersoftwaren , at pot skal være på minimum 0.25 $ )
Vil det så sige man skal være med til Call efter river ?

2 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 17/02 2006 20:46

Hej tobiasa,

De fleste steder tæller det for en raked hand hvis du sidder med ved bordet og potten er på min. $5..også hvis du folder preflop.

Inter Poker bliver en raked hand defineret således: Det tæller som en raked hand, hver gang der er taget $1 i rake ($20 pot). Hvis raken er mindre end en $1, tæller det for en 1/4. Du skal ikke betale til puljen for at optjene hand. Du skal blot sidde ved bordet og have tildelt kort. Derfor kan det anbefales at spille flere borde, hvis du vil hive bonusen hjem hurtigt.

God weekend ;)



5 tråde
7 svar

tobiasa#2 - 18/02 2006 00:05

Tror jeg har set "lyset" nu , det lykkedes ihvertfald at få de krævede raked hands ind og endda spillet et lille overskud ind c",)


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.