Dream Poker...!


5 tråde
7 svar

tobiasa19/02 2006 13:28

Hej ...!

Jeg er lidt "grøn" i det med raked hands , da jeg udelukkende spiller MTT og sit&go´s .
Men jeg skulle spille nogle raked hands for at opnå kvalifikation til en turnering.
Den anden dag spiller jeg så de krævede antal raked hands , men opdager så at da jeg logger på dagen efter er mine raked hands nulstillet og det samme sker sjovt nok i går.

Er det normalt el. fordi der står jo i oversigten day.....? Week.....? Month.....?

Andre der har haft samme "oplevelser" el. kan forklare mig lidt om det ?

Cooper Heeeeeeeelp Meeeeee

4 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 19/02 2006 15:11

Det er meget normalt at "raked hands" nulstilles, hvis det er i forbindelse med en promotion. F.eks en turnering som spilles hver uge.



5 tråde
7 svar

tobiasa#2 - 19/02 2006 17:19

ok men turneringen er først om godt 1 måned , så skal jeg jo i gang igen med at spille den op igen ?

Men denne gange har den trods alt gemt de 3 raked for i går



Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#3 - 19/02 2006 17:54

Ok... Jeg kender ikke til Dream Poker og jeg anbefaler dem ikke her på siden.

Derfor kan jeg desværre ikke hjælpe dig, eller fortælle hvorfor de har "slettet" de hænder som du har optjent....



5 tråde
7 svar

tobiasa#4 - 20/02 2006 12:58

Jeg fandt ud af de er "resat" , men tæller stadig , så de er ikke tabt og jeg har opnået "målet" !

Så nu håber jeg på at vinde noget i den finale c",)

Men tak for hjælpen Cooper


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.