Gratis penge


1 tråd
2 svar

Bibendum12/07 2006 16:45

Nu ved jeg ikke om dette er brud på reglerne (mht at fortælle om affiliate sider)... Men hvis det er så må de ansvarlige for forumet lige fjerne den igen...

5 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 13/07 2006 00:14

Velkommen til :)

Jeg har rettet i dit indlæg. Du kan læse forumreglerne her: http://www.pokerpenge.dk/pokerforum/regler/



1 tråd
2 svar

Bibendum#2 - 13/07 2006 08:37

@ Cooper.

Jeg forstår ikke umiddelbart hvorfor mit indlæg er blevet cencureret, da jeg ikke laver reklame for nogen affiliate side...
Jeg har intet med den pågældende side at gøre, ud over at have benyttet mig af deres tilbud...
Og jeg syntes at det ville være rart hvis andre også kunne blive gjort opmærksom på disse gratis penge...
For trods alt, så er de bedste penge at spille op, gratis penge... :-)



Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#3 - 13/07 2006 17:39

Hej Bibendum.

Dit indlæg er blevet rettet pga. dette:

4. Vi forbeholder os retten til at slette/rette indlæg som henviser til andre portaler, der har reklamer for poker sites, eller i øvrigt kan være i konkurrence med Pokerpenge.dk.

Vi ønsker ikke, at der linkes til andre portaler/sider som indeholder banner og links reklamer. Hvis vi gjorde, ville det ikke være til at kontrollere og vores forum ville blive oversvømmet med "gode tilbud".

Super Brugsen ikke kan tillade Netto reklamer i deres forretning og det samme gælder for Pokerpenge.dk. Håber du har forståelse for dette.

Mvh



1 tråd
2 svar

Bibendum#4 - 13/07 2006 20:07

Helt i orden med mig... Det var jo derfor jeg begyndte min tråd som jeg gjorde... :-)



Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#5 - 14/07 2006 01:57

Helt i orden ;)


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.