Kickoff poker


3 tråde
1 svar

mr xXx06/11 2006 15:52

er der nogen som kender noget til deres 100% sign up bonus til nye spillere, og hvordan er poker rummet???

17 svar - skriv dit

3 tråde
1 svar

mr xXx#1 - 06/11 2006 15:54

Jeg mener selvfølgelig kickoff poker som Stig Tøfting er med i.



Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#2 - 22/11 2006 14:55

Du kan læse lidt om dem her: Kickoff poker ;)



2 tråde
24 svar

sambusa#3 - 29/11 2006 21:22

At Poker Penge kan give Kick Off poker 5 stjerner må da være en fejltagelse..De skal have haft 2 højst.. Har sjældent mødt nogen side med størrer problemer med at logge på, som Kick Off Poker. Har haft 8-10 kunder der er løbet skrigende bort. At det fremhæves, at den er dansk ejet gør den vel ikke bedre, tværdigmod.. Men nu vel.. kan skrive en email til dem og oplyser der er fejl på side.. svar prøv det og det... prøv at downloade fra en anden pokerside.. jeg skal komme efter dig, der er ikke mangel på ideer, men det lang og det korte er, at den virker ikke der står højt og tydeligt, som der har stået den sidste.. der er fej kan ikke down loades...
Hallo... kom nu det er 2006 og ikke 1887....

Prøv for engang skyld at være lidt mere på forkant af tingene før I smider om jer med stjerner....
Hilsen
Sambusa



Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#4 - 29/11 2006 22:13

Hej sambusa :)

Vi har ikke haft problemer med at spille hos Kickoff poker. Vi har givet dem 5 stjerner fordi vi mener, at de har et spændende "nicheprodukt", hvor du bl.a. kan vinde billetter til foldboldkampe og danske turneringer.

Det er naturligvis vores personlige vurdering og alle kan ikke være enige. Derfor er det også fint, at du skriver om dine oplevelser på vores forum!

Du må dog meget gerne skrive lidt flere detaljer. Hvad er det præcist som ikke virker? Kan du slet ikke få lov til at downloade deres software?



2 tråde
24 svar

sambusa#5 - 30/11 2006 17:30

Hi Cooper..
Nje vi skal heller ikke være enige.. vi har lov til at være uenige, bare vi alligevel når det føælles mål, er det jo ganske fint. Men tilbage til den berømte side Kick Off Poker..

Flere af mine venner har forsøgt at downloade Kick Off Poker gennem denne side hvor de bruge det link der står på jeres side.
De trykker sig ind og der kommer følgende besked:
Error oncured please clik on the link below and try again" so far so good..
Her kommer man frem til en ny side, en ser nydelig ud. Man trykker på DOWNLOAD og nede på siden sætter de et flue ben hvor man accepter betingelserne og trykker på download.

Når man trykker på download skøre programmet.. man trykker på gem og den køre vidre og så snart man trykker på KØR så er balladen der. Der kommer den samme meddelese frem: Error oncured please try to download again.
Det skal lige bemærkes, at de alle har slettet alle cokies and tidligere besøgte websider. Jge har nu gentagende gange skrevet til Kick Off Poker og hver gang fået samme besked.. Prøv det og Prøv det, men de forstår åbenbart at det virker ikke fordi Kick Off Poker ikke har drese egen hjemmeside hvor man kan gå direkte til deres side og downloade.. man kommer altid ind på en side hvor der er et link..

Men det link der ligger på de sider er jo også fyldt med de samme fejl som jeres egen er.. Så jeg ved ikke rigtig..
Når jeg skal downloade elks. Poker.Com så går jeg til deres side og trykker på download.. og vuti det køre.. Kick Off Poker er ikke opsat på samme måde derfor alle de problemer. Så vi har alle sammen opgivet at komme på Kick off Poker.. Jeg er den enest der er på kick off poker, men jeg kom også på fra staten.
Ærgeligt at De ikke kan forstå, at pokerspiller flygter hvis tingene ikke FUNKER... Det er en fantastisk poker side.. men men... kom nu..
lad os få gang i programmet..

Lidt langt men det var jo nødvendigt
Hilsen
Finn Pedersen
Sambusa







Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#6 - 30/11 2006 22:52

Jeg har skrevet med dem og fået dette svar:

Unfortunately we had minor technical difficulties, but now all our servers are up and stable. This was just a temporary system glitch and our IT department already took care about it.

Skriv gerne, hvis du fortsat oplever problemer!



2 tråde
24 svar

sambusa#7 - 01/12 2006 08:19

Hi Cooper
Well I'm back :-)

Ved godt det kan være svært at forstå, men De har stadig problemer,begrundelse: De fleste pokersider, der har deres ikon liggende på deres hjemmeside og som ikke har opdateret det sidste nye link til Kick Off Poker, vil jo stadig pege på den sidste opdatering, så det vil i korte ord sige, at den henviser til det samme problem som før.
Det andet problem er, at man forsøger at hjælpe dem, men at løse problemet , men får den besked, VORES LINK ER I ORDEN, men det viser sig at de har haft og stadig har problemer.
Forsøgte at downloade deres program så sent som i aftes.. med samme udgang...
Jeg mener at Kick off Poker skulle bryde med 2b2 poker, dels fordi deres software ikke er den bedste, og dels fordi, at hvis du kan lide at spille på nettet og gerne vil have flere pokersteder liggende på din PC er det igen det problem, at hvis du har Kick off Poker og gerne vil have 24hpoker også, ja så kan du ikke køre dem begge på samme tid, da den ene spære for den anden.
Det samme gør sig gældende med Nobel poker og CD poker.
Jeg ser, at Kick off Poker kan blive en af de bedste sider på nettet, men det kræver kun nogle små ændringer, som jeg vil lade Kick off Poker løse selv.. :-) men ved at der er mange der har henvendt sig til mig via min hjemmeside for at få råd om et eller andet.. flere har sagt, at de har problemer med at downloade Kick off Poker.. og det er synd, for det er en god-kan blive den bedste pokerside på nettet.
Derfor giver jeg heller ikke op, før de få den op på det hvor jeg mener den bør være.. " TOP OF THE POPS " :-)
Har også prøvet at downloade det fra Pokerpenges hjemmeside, men få samme besked.. Instaling file is corupt..
Håber det bliver bedre, og det kan kun blive bedre..
Det var en lang smøre Cooper.... ha en god dag, pas godt på dig selv og de andre :-
Sambusa




2 tråde
24 svar

sambusa#8 - 01/12 2006 08:36

Lige til allersidst...
Klokken er nu 08:33

Ville lige prøve en sidste gang at downloade Kick off Poker.. her er det svar jeg fik da jeg ville installer Kick Off Poker: Brugte jeres link her på siden....

"The Installer you are trying to use is corrupted or incomplete"

So you tell me.... Do they still have a problem at Kick Off Poker.. I think so.. :-)



2 tråde
24 svar

sambusa#9 - 02/12 2006 17:58

Alle pladser er taget i ETP, så du spiller nu ikke om et sæde i ETP som udlovet. her taler vi om Kick Off Poker turn.
Nu bliver du kun 50000 euro riger og må se millionerne forsvinde ud i den blå luft:-)
Men her må jeg så sige, at hvis man er seriøs, og man gerne vil have mennesker til at spille på sin side, så bør man, hvis man har respect for sig selv, sørge for, at det man lover det holder man.
Man skal ikke bagefter sige, ohhh vi beklager, men alle billetter er solgt. Her burde de allerede have sikret sig et sæde i ETP.. alt andet er for billigt.
Det er uanset om man spiller free roll eller betaler for at spille.
Havd mener i andre spillere.. er det urimilige krav, at man indfrier det man lover, eller er det ligemeget. Lad mig høre hvad I har og sige, baturligvis også fra Pokerpenge, som jo er et organ i poker man lytter til..

Hejsa God Week-end
Sambusa :-)



0 tråd
1 svar

blindbet#10 - 06/12 2006 20:32

Jeg har også haft download problemer lige i starten da de åbnede, men har ikke set det siden ved installation hos andre.

5 stjerner er dog også efter min overbevisning en halvhjertet overdrivelse.
Spillet derinde er okay og fodboldbilleterne trækker da ;) , men layout sutter pga. FARVERNE der nærmest SKRIGER efter en. At sitet anvender software der opprioteres frem for andre pokergames er også ekstremt belastende, da kickoffpoker kræver en reaktion inden du kan call i dit andet pokergame...

Skal vi op i stjernerne kan de lige få den 3 med da de også udbyder andre underholdene spil såsom 2-7 3 draw & Telesina.



2 tråde
22 svar

Agenten#11 - 01/03 2007 01:07

Jeg kan kun være 100% enig i at kickoff og bikerpoker absolut ikke fortjener de 5 stjerner.

Softwaren er super ustabil (testet på win me, win xp sp 2, win 2000 og vista.

softwaren stinker er super ustabil og deres random number generator er, så vidt jeg kan vurdere, langt fra så random som man kunne ønske.

Deres random number generator er heller ikke helt fin i kanten. Der er en MEGET høj frekvens af pocket pairs (ofte i samme runder) og rigtig mange suck-outs

Det virker som om softwaren er tunet til at generere høje rakes. Dette kombineret med en software, der alt for ofte crasher - så kan dette pokerrum på ingen måde når over 1-2 stjerner.

Konklusion: Hold jer langt væk.



2 tråde
24 svar

sambusa#12 - 03/04 2007 22:58

Hold dig langt væk fra Kick Off Poker..

Spillede 10 £ game i aftes.. på Texas Hold*em Turbo freez out.. fik delt 2 esser og bettede ind med 500.. I et split sekund blev mine kort ændret til 9-10..
Klart jeg tabte mit bet..
Men hod da helt op... den er ski da helt galt på Poker Kick Off.. de skulle om nogen selv være Kicked Off.
Har haft problemer med dem før. hvor jeg gjorde dem opmærksom på, at de havde problemer med deres software.. det nægtede de, men måtte alligevel krybe til korset, da jeg blev ved og til sidst fik dem til at erkende at der var problemer.

Min opfordring til alle pokerspiller er....


HOLD JER LANGT VÆK FRA KICK OFF POKER...



0 tråd
3 svar

KickOffPoker#13 - 04/04 2007 15:28

/Sambusa,

Vi tager "beskyldninger" om at spilleres kort pludseligt ændres i vores software meget alvorligt, så jeg tog mig tid til at få dine problemer nøje undersøgt.

Til min store overraskelse har du slet ikke spillet den 3/4-07 (som du skriver). Sidste spil der er registeret på din konto er 1/4-07 og dette var en €1.1 Sit'N'Go - ikke £10 (vi har iøvrigt slet ikke den valuta).

Jeg har endvidere tjekket alt support korrespondance mellem vores support og dig her i marts/april, heller ikke her har du skrevet noget som helst om den påståede hånd eller problemer. Faktisk var din sidste e-mail igår, og den omhandlede vores champions league e-mail.

/Agenten
Jeg skal med glæde sende dig vores random-number raporter i .pdf (dem sender vi regelmæssigt til spillere der påstår der er "fup" i vores software) hvis du skriver din e-mail herinde. Der vil du kunne se at vi af uafhængit bureau er blevet testet til bunds og at vores random-number generator - faktisk er random..

Mvh
KickOffPoker.com



0 tråd
3 svar

KickOffPoker#14 - 04/04 2007 15:39

/Sambusa

Hvis du alligevel mener du har sendt e-mails til vores support (og de har indrømmet at det er vores problem) vil jeg meget gerne have disse e-mails tilsendt på: aj@kickoffpoker.com.

Mvh
KickOffPoker.com



0 tråd
5 svar

High Roller#15 - 08/04 2007 11:58

Til Sambusa´s indlæg 13

Hallo siger du at du fik delt A,A og så midt i spillet blev disse ændret til 9,10 ?? eller har jeg ikke forstået det rigtigt?

Hvis det er rigtigt, er det, det sindsygeste jeg endnu har hørt..

I så fald og hvis det er noget du vil gå videre med kan du downloade et gratis program (30 day free trail) til at "optage" dit skrivebord/skærmen. Så kan du optage dine poker spil som alm .avi video filer, og hvis det sker igen at dine kort ændre sig, har du fysisk bevis mod kickoffpoker

Bare en ide..



0 tråd
5 svar

High Roller#16 - 08/04 2007 12:02

Desuden er dette optageprogram også godt til at optage et spil man selv spiller og bagefter se spillet igennem og gennemgå og revidere for dermed at blive en bedre pokerspiller.



Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#17 - 08/04 2007 12:41

Hej Sambusa,

Din oplevelse lyder ret utrolig...at dine kort pludselig skulle ændre sig? Er du sikker på at du ikke har været uopmærksom eller at forbindelsen har været dårlig, så der i virkeligheden er tale om 2 forskellige hænder?

Det lyder i hvertfald ret underligt og jeg har aldrig hørt om dette før.


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.