1 tråd
0 svar

Emanuelazizi15/02 2007 11:46

Jeg læser lige forum reglerne inden jeg opretter flere tråde

6 svar - skriv dit

0 tråd
2 svar

Svend Rugaard#1 - 24/02 2007 09:18

Det er da noget pjat, jeg har spillet på det pokerrum siden oktober sidste år, og kan slet kke nikke genkendene til det du snakker om, og mister forbindelsen ? .. Har mistet forbindelsen en gang, det har været da jeg faktisk havde gang i for meget på nettet, du skal regne med sitet kræver en del resourcer frem og tilbage netop pga graffikken og pga lydeffekterne.



0 tråd
1 svar

syvnitretten#2 - 24/02 2007 21:24

PKR.COM ER EN MEGA JOKE



0 tråd
2 svar

Svend Rugaard#3 - 25/02 2007 12:36

synnitretten > Ja og det er så din ide , men det er vel egentlig bare fordi du ikke helt forstår pointen i PKR´s koncept, det er nemlig at skabe en "Real life experience" uden rent faktisk at få det når du spiller poker, eneste minus ved pokerrummet er hvis man ikke har en maskine der kan kører det hele i optimal graffik og lyd opsætning, så kan ideen med pokerrummet godt forsvinde og virke meget tungt, ved da det er eneste grund til en af mine venner ikke spiller der så meget fordi han sidder på en oldnordisk maskine.



2 tråde
3 svar

Hinge1980#4 - 01/03 2007 00:32

ja jeg har samme problemer med rummet med at jeg ryger ud med det samme...
Men ved godt at det er fordi min com er fucked up..
sådan er det med alle 3D poker rum der er..
så hvis din com er noget lort så er siden noget lort sådan er det bare...



2 tråde
22 svar

Agenten#5 - 01/03 2007 01:09

Jeg kan faktisk godt li' PKR....en anderledes og afvekslende oplevelse i forhold til de gængse 2d-pokerrum.

Samtidig er mange spillere også dejligt loose - så med lidt tight-aggresive spil så kan du næsten ikke undgå at vinde.



2 tråde
22 svar

Agenten#6 - 01/03 2007 01:11

Eneste anke er at de af en eller anden grund ikke har registreret bonuskoden på min første indbetaling - så har ikke fået sign-up bonus. Men har nu trukket et pænt overskud ud.

så spiller der ikke længere - har fundet en ny favorit. Men tager måske et spil, når jeg trænger til lidt afveksling.

Eneste anke er, at spillet er lidt langsomt i forhold til 2d-rummene pga 3d-animationerne. Så man kan sige at grafikken er både rummets styrke og svaghed.

Har du lyst til at prøve en anden slags online-poker og generer det dig ikke at spillet er lidt langsommere end på 2d-rummene - så synes jeg du skal gi' det en tester.


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.