PKR.com


1 tråd
1 svar

Psychochicken12/04 2007 14:19

Nu kan jeg se, at der allerede er blevet skrevet om PKR herinde tidligere, men jeg kan ikke rigtig finde frem til hvad helt præcist, så det er med fare for en gentagelse, at jeg skriver det her.. Jeg har spillet på PKR i et års tid med stor fornøjelse og et ganske fint overskud til følge, men de sidste to måneder har sitet været helt til rotterne.. Jeg spiller kun multi table turneringer og kan derfor kun tale ud fra dem, men de sidste to måneder har jeg utallige gange oplevet, at alle mister forbindelsen på skift i løbet af en turnering, og så er det bare et spørgsmål om, hvem der får lov til at spille deres gode hænder, og hvem der ikke gør, og samtidigt gør blinds'ene også en betragtelig forskel i den henseende.. Det er så, hvad det er.. Man skriver jo bare til dem og får sine penge refunderet, som man gør på alle andre pokersites, når de har problemer med deres server, specielt når man er så loyal en spiller, som jeg har været, men der kan man så tro om igen.. De påstår til enhver tid, at det er dig, der har problemet, og at din computer ikke er kraftig nok til at spille problemfrit på PKR.. Nu ligger landet så bare sådan, at jeg har en motherfucker af en computer og internetforbindelse, og jeg spiller GTA - San Andreas og Hitman II uden problemer overhovedet, men det er fuldstændig ligemeget.. Din computer kan simpelthen ikke være stor nok til, at du får dine penge refunderet.. Det er dog lykkedes mig en enkelt gang i en 5 dollar multi table turnering, hvor deres server gik helt ned, og turneringen pludselig forsvandt, men der er ikke nogen tvivl om, at de spekulerer i, hvor meget det koster dem, og hvor mange der klager.. Alt i alt vil jeg tro, at det her har kostet mig omkring 500 dollars de sidste to måneder, og jeg er helt og aldeles færdig med dem fra nu af.. Deres supportafdeling er utrolig venlige, men du kan være helt sikker på, at du aldrig har ret, og at du aldrig får dine penge tilbage, medmindre det ikke koster dem alverden, eller at de mister en masse kunder ved ikke at gøre det.. Jeg har spillet på mange andre sites igennem tiden, men jeg har aldrig oplevet noget lignende, og en så gennemgribende grådighed og mangel på moral skal man lede længe efter..

1 svar - skriv dit

8 tråde
96 svar

Gaming#1 - 19/04 2007 17:28

Lyder som om man skal holde sig væk derfra.


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.