PLAYBOY POKER - MERMAID POKER - CELEB POKER...


2 tråde
24 svar

sambusa20/05 2007 11:21

...CLASSIC POKER

Hvis du gerne vil spille poker og er ligeglad med om du taber enten på den ene eller anden måde, så er de sider nok et godt sted at spille på. Men ønsker du fair game, så skal du nok find nogle andre sider at spille på.

Kun et godt råd, ikke et du behøver at følge

8 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 20/05 2007 15:33

Hej Sambusa,

Det er da en underlig (og useriøs?) påstand at komme med? Kan du bevise, at ovenstående pokerrum ikke er fair?

Du har tidligere skrevet nogle indlæg hvor du skrev, at playboy poker og kickoff poker "snyder". Du sendte mig også en mail, hvor jeg faktisk tog mig god tid til at svare dig. Herefter har jeg intet hørt.

Har du evt. overvejet, om det er dine egen pokerevner den er gal med? ;)

Det er selvfølgelig helt fint, at være kritisk, men jeg er efterhånden ved at være træt af mavesure indlæg, som ikke har andet formål end at miskreditere div. pokerrum.





2 tråde
24 svar

sambusa#2 - 20/05 2007 18:13

1) Det en er korrekt opfattelse at Classic Poker og Playboy Poker er to forskellige side.?
2) Man skal spille på begge side hvis man ønsker det.
3) Var inde på Playboy Poker og loggede på og betalte 25+2 US i en turnament.
4) Der var 80 tilmeldte spiller.
5) Da vi blev fordelt ved bordene, var vi nu 160 spiller i turneringen. Det vil sige at der på under 1 sec. er tilmeldt ekstra 80 spiller. Husk på vi kun var tilmeldt 80 da vi startede turneringen. Syntes det var lidt underligt, lad mig forklare hvorfor, jeg mener det.

6) Jeg er tilmeldt både Classic Poker og Playboy poker og har en konto på dem begge to.

Playboy poker lavede en turnering for, som de kaldte deres gode spiller. Den kostede 1 mmp
Da jeg også spiller på Classic Poker havde de også lavet en turnering for deres gode spiller, den kostede også 1 mmp. Så jeg loggede mig på dem begge to.. da jeg jo har en konto hos den begge to, er det jo ikke noget problem. (har 2 pc’er)
Da vi skulle spille, ville jeg se hvem jeg skulle spille imod, da jeg kender nogle af spillerne på begge sider. Til min store overraskelse fandt jeg at de spiller der var på Playboy poker var nøjagtig de samme på Classic Poker.. samme spille navn hele vejen igennem.
Man laver turneringen på 2 sider.. men bruger de samme Classic og Playboy spiller? Derfor var min første tanke, at man havde slået spillerne sammen på Classic og Playboy samme og derved nået op på 180 spiller. Men det kan da ikke have sin rigtighed..


Men tilbage til Playboy og Classic Poker... Håber jeg kan få en rimelig forklaring på hvorfor det skulle være nødvendigt at flette pokerspiller sammen på den måde. Er sikker på, at der er en fornuftig forklaring på det. Med hensyn til KickOffPoker må jeg tilstå, at jeg var for hurtig ude med kritik, den er blevet utrolig meget bedre. Faktisk en af de bedste sider på nettet. De har nogle fantastiske turneringer.

Du har misforstået hvis du tror at jeg mener det er pokersiderne der snyder.. Det ved jeg DE ikke gør. Men spillerne kan-hvis De vil, har de rig mulighed. Dels er der sider hvor man kan benytte sig af alle sprog, også selv om engelsk på den sider er det sprog man benytter. Beder man dem tale engelsk, bliver man kaldt det værste under solen. Men hensyn til snyd, er det jo ganske enkelt, alt hvad man behøver er 2-3 medspiller og MSN, mener dog en øvet spiller hurtig finder ud af, at der er ugler i mosen, især nå man er lidt lang tid om at melde.. så blinker advarsels lyset.

Så det er ikke kun sure opstød - Jeg elsker at spille poker, og derfor mener jeg også at man har lov til at påpege, hvis man finder noget der ikke er helt stuerent, eller minder om det. Selv om man ikke har beviser derfor, for det er jo svært at bevise. Men jeg er sikker på at en spiller af dit format ville kunne se det med et halvt øje..og vel også selv har været ude for det.

Rigtig jeg er nybegynder i pokerverden. Men det gør det ikke mindre spændende at deltage i poker.



Men hensyn til dit svar, har jeg ikke set det.

Med venlig hilsen
Sambusa




Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#3 - 20/05 2007 18:50

Hej sambusa,

Jeg svarede på din mail samme dag jeg modtog den. Hvis du ikke har fået den, er den nok røget i dit spamfilter?

Som jeg skrev i mailen så er classic poker og Playboy Poker to forskellige pokerrum, med forskellige promotions, ejere osv.

Grunden til at de har samme spillere, skyldes at de er en del af Cryptologic netværket (dem som leverer softwaren). Dette er positivt, da der på den måde vil være flere spillere online og dermed gang i flere borde. Det er meget få pokerrum som ikke deler netværk med andre. Bl.a. PartyPoker og PokerStars.

Vedr. at der pludselig skulle være 180 spillere og ikke 80, må jeg formode følgende: Enten har du mistet forbindelsen, og dermed har din software ikke registreret de ekstra tilmeldinger, eller også er du ikke opmærksom på, at bordene på Cryptologic åbner ca. 5 minutter før der bliver lukket for tilmeldinger. De 180 spillere som har været med, er reelle tilmeldinger og det er på ingen måder blevet "fusket". Det kan jeg garantere.

Det er ikke unormalt, at de fleste tilmelder sig i sidste øjeblik. Det så vi bl.a. da vi havde vores EPT turneringer på Interpoker.

På de fleste pokerrum må man kun tale engelsk. Chatten bliver mange steder overvåget og man bliver bedt om at tale engelsk. Der er også filter på chatten mange steder. Hvis du føler, at reglen ikke bliver overholdt, så send en mail til supporten med navnet på de spillere som skriver på polsk, eller hvad de nu taler.

Ja, man kan skrive sammen på MSN. Hvis der er et møster imellem de samme spillere vil de også blive opdaget af pokerrummet. De vil så få låst deres konti. Som du selv skriver så vil en øvet spiller hurtigt opdage det, og det vil pokerrumet også. Hvis du har mistanke om snyd, vil jeg igen anbefale at du skriver til supporten.

Mvh



2 tråde
24 svar

sambusa#4 - 20/05 2007 20:43

Mister Copper

Takker for din hurtige tilbagemelding.. rart at vide , at der er en fornuftig forklaring på problemet. Blev blot lidt overrasket. Fint nok, nu ved jeg hvordan det hænger sammen.
Men hensyn til " snyd" har jeg forsøgt at rette henvendelse til de omtalte sider, beklager, men har ikke fået svar tilbage.
Den enest der reagerede på min henvendelse var KickOffPoker. Der er jeg så blevet.
Spiller stadig på Classic poker, idet det er der man holder DM poker for hold - en yderst fin turnering. Mne lad mig sige det helt klart og tydeligt. Jeg ved at ingen pokersider snyder. det ville jo ramme dem selv. Min hentydning har kun været til spillerne.
Håber det visker tavlen ren, for min side har jeg fået en fornuftig forklaring og det er jeg glad for. Så tak for hjælpen. Nu er min tvivl " væk"

Tak for hjælpen.. ps: er stadig benynder.. :-) mer er blevet bedre..

Ha en god søndag
Hilsen
Sambusa



Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#5 - 20/05 2007 21:22

Hej Sambusa,

Men hensyn til " snyd" har jeg forsøgt at rette henvendelse til de omtalte sider, beklager, men har ikke fået svar tilbage.

Tjek evt. dit spam filter. Du modtog jo heller min email ;)

Ha en fortsat god søndag aften :)



0 tråd
6 svar

sorenn9300#6 - 23/05 2007 11:09

Jeg har læst dit indlæg og svarene dertil, men jeg så ikke at I omtalte Mermaid Poker.

Jeg har min interesse liggende hos Mermaid Poker(som står i din overskrift), da jeg bruger alle min lommepenge derinde.

Hvad har du evt. af erfaringer med Mermaid Poker?

/Søren



2 tråde
24 svar

sambusa#7 - 30/05 2007 19:11

Hej Søren

Har lært, at man skal ikke skrive det man mener , kun det andre kan lide at høre. Man må helst ikke have sin egen mening, har man det- kan man hurtig får tillægsnavnet " sure opstød". Så hvis du bruger dine lommepenge på Mermaid Poker, er det jo din sag, måske kan du lide siden, måske ikke.
Men, hvis vi spillerer ikke kan benytte os af pokerforum og give andre vores besyv med på vejen. Ja så kan vi ikke længere uddele ris og ros. Men det er jo ikke pokersiderne, de er stor set de samme alle sammen.. de har måske forkellig styresystemer og andre tuneringer, men stor set de samme. Så det er faktisk ligegyldigt hvor du spiller.
Det du skal se efter er de spiller der ikke kender til Fair play, og dem er der utrolig mange af, selv om man ikke kan fange dem, fordi man ikke har et bevis, nuvel. Det er en af grundene at jeg har sat mig på Kick Off Poker, som jeg tror, gør noget ved problemet.
Kommer du ind på en side, så se hvem dine modstander er.. finder du for mange fra samme land eller fra samme by, så find et andet sted. Det er som regel i 6 mands bord - eller 10 mands, hvor man kan logge sig ind og spille hvis man er 2-3 der spiller sammen.. I de store turneringer er mulighederne for at sidde sammen ikke særlig stor.
Det var så min sidste kommentar her på Penge Poker.
Det har været sjovt at være med.. så pøj pøj.. håber det bedste for poker penge..

Sambusa



Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#8 - 30/05 2007 21:17

Hej Sambusa,

Sikke noget pjat :) Du er velkommen til at komme med al det kritik du ønsker. Men jeg kalder det et "surt opstød", hvis man i flere tråde kommer med hentydninger til, at forskellige pokerrum ikke er "fair" eller "snyder", uden at dokumentere det.

Du starter f.eks. dette indlæg med at advare mod 4 pokerrum, uden at fortælle hvorfor?


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.