Poker Nordica - Hvis man har rigtig god tid eller er fra USA.


14 tråde
9 svar

CrispyKris26/05 2007 20:25

Smed lidt $ ind på rummet for at prøve. Men en alm. aften kl. 20 er der næsten ingen ved sng. 5.50 bordene hvor man kommer til at vente rigtig længe.
Bestemt ikke anbefalelsesværdigt.

5 svar - skriv dit

6 tråde
105 svar

abuello#1 - 27/05 2007 01:52

Kommer lige tilbage senere med min mening om nordica, er langt fra enig.



14 tråde
9 svar

CrispyKris#2 - 31/05 2007 07:04

Har også prøvet kl. 7. Noget bedre, men myldretid er det ihvertfald ikke.
Næsten kun amerikanere og de er hyggelige at spille med, synes jeg. Hvis trafikken var bedre er det godt nok.
Et minus er at man skal skrue op for lyden på sin pc, hvis man vil høre lyden af chips.
Et plus er den sjove rabbit funktion, hvor man kan se hvordan ens hånd ville have udviklet sig frem til showdown, hvis modstanderen folder.



Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#3 - 31/05 2007 10:28

Jeg ved at netværket er ved at åbne flere skins. Med tiden skulle det gerne forøge antallet af spillere..



14 tråde
9 svar

CrispyKris#4 - 13/06 2007 16:35

Jeg har nu været inde på mange forskellige tider. både cash og turn.De reklamerer ganske vist med + 3000 online men de er sørme svære at finde.
Bedste tider er sikkert nat eller tidlig morgen men det er jo ikke lige der de fleste danskere spiller poker
Jeg glæder mig til den melding fra Abuello så jeg kan logge mig ind på den rigtige tid.



8 tråde
96 svar

Gaming#5 - 14/06 2007 16:08

Jeg har nu spillet der et stykke tid, og der er altid nogle ved cash bordene. Sit n Go syntes jeg også man kan vente lang tid ved.
Det jeg godt kunne tænke mig, var at der var nogle flere multi table turneringer. Og de gode ligger som regel midt om natten, og det syntes jeg er ærgeligt. Ellers et ok site efter min mening.

Gaming


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.