Interpoker problemer


1 tråd
0 svar

Bullerfnis20/10 2008 23:01

Jeg vil høre om andre har haft samme oplevelser med cashgames på Interpoker, som man kort kunne kalde 'bad standing'.
Sagen er, at jeg i et par måneder har fået en meget lang række all-in situationer, som er gået imod mig.
Og det er vel at mærke på hænder, hvor mine vinderchancer er over 90%, og næsten altid hvor min modstander vinder på riverkortet.
Og der er kun meget få af disse situationer som falder ud til min fordel.
Så når man ser på, hvor få af mine (teoretiske) klare vinderhænder jeg rent faktisk vinder, ligger det langt, langt under det statistisk sansynlige.
Så lang under, at det er helt usandsynligt.
Med andre ord, tror jeg 'systemet' har givet mig et 'han-skal-bare-ikke-vinde-stempel'.
Er den slags overhovedet muligt ? Sandsynligt ?
Har andre prøvet noget tilsvarende ? (eller er der bare dømt 'tudekiks')

Søren

1 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 21/10 2008 11:55

Hej Bullerfnis,

Velkommen til pokerpenge.dk!

Der findes ikke en "bad standing" knap som InterPoker kan trykke på, så du taber de hænder hvor du ellers er favorit.

Hvad er en "lang række all-in situationer"? Har du spillet flere 1000 hænder, eller har du bare været uheldig 10-20 gange?

Det du oplever er varians. Du bemærker oftere den negative varians på nettet, fordi spillet går så hurtigt. Jeg mener faktisk også der er lavet en undersøgelse som viser, at hjernen bedre husker dine badbeats fremfor dine heldige sejre.

Det er ligesom i blackjack. Jeg har selv prøvet at tabe 15-20 hænder i træk, og det har hver gang virket usandsynligt, fordi jeg har siddet med 20 og dealer har ramt 21 eller BJ. Dette har jeg både oplevet på nettet og i Las Vegas. Jeg har også prøvet at vinde 20 gange i træk, men jeg glemmer aldrig den gang, hvor jeg lagde resten af pengene på bordet, trak 20 og dealer ramte 21...

Post evt. nogle af dine hænder her i tråden. Så kan det være nemmere at se om du spiller forkert, eller bare er uheldig.

Måske er det på tide at prøve et nyt pokerrum (modstandere) og se om du kan vende din negative stime?

ps.

Uden at være alt for fræk, må jeg i første omgang henvise til Kinagrill.dk :)


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.