Hej jeg har brug for jeres hjælp!


1 tråd
4 svar

ATM Copenhagen23/10 2008 13:25

For det første vil jeg lige sige at jeg ikke er sikker på om det er det rigtige forum, jeg tager dog chancen og håber på nogle fede feedback's!!

Okay her er mit spørgsmål. Jeg har spillet poker i et stykke tid - både online og real life. Jeg ser også rigtig tit poker i tv, og har læst en del bøger. Jeg har sagt til mig selv at jeg IKKE vil indbetale nogle penge overhoved, og derefter prøve af få et "OK" overskud - og have en masse sjov.. :) Så er mit spørgsmål så: Hvad skal jeg vælge? Jeg søger freerolls, billige sit and go, cash games borde og et rigtigt flot design.

Jeg håber virkeligt af i kan hjælpe mig
Mvh

8 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 23/10 2008 15:19

Hej ATM Copenhagen.

Velkommen til Pokerpenge.dk :)

De fleste pokerrum har det du søger. Nogen steder skal du dog min. spille 1 raked hånd, for at få lov til at spille med i deres freerolls.

Hvis du skulle være heldig at vinde nogen penge i disse freerolls, er det muligt at opbygge en bankroll via micro-limit cash games og billige sng's. Det er dog et projekt, som ret sikkert vil tage lang tid. Ofte er der +1000 med i en freeroll og puljerne er små..

Hvis du på intet tidspunkt har planer om at indbetale penge, i et miljø/spil, hvor pengene netop er noget af det vigtigste, så skulle du måske overveje at sætte dine ambitioner ned og nøjes med at spille playmoney - for sjov.



1 tråd
4 svar

ATM Copenhagen#2 - 23/10 2008 15:24

Hej
Jeg har været oppe på $20 på Pokerstars før, men smed dem desværre hurtigt igen da mit internet gik midt i et $10 bord. Jeg har allerede aftalt med mig selv af jeg vil lave en forretning ud af det - spørgsmålet er bare: Hvor skal jeg spille henne? Har du nogen forslag? Hvor spiller du fx. selv? Måske af jeg skulle overveje af smide $20 ind på en konto...

Jeg håber du kan hjælpe
Mvh



1 tråd
4 svar

ATM Copenhagen#3 - 23/10 2008 15:26

Ups en anden ting: Jeg har også træt af netop dette poker bord:
http://www.pokerroom.com/images/site/poker/front/poker-top.jpg

Jeg går en del op i designet på bordet, da mine øjne skal kunne hold ud af se på det et stykke tid.



Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#4 - 23/10 2008 16:37

Jeg vil anbefale PartyPoker for der er virkelig mange "fisk" derinde.

Jeg skal ikke kunne sige om du kan lide deres grafik/design, for det er jo en smagssag. Men de har lige opdateret deres software og hjemmeside, så du kan jo give det et forsøg.



1 tråd
4 svar

ATM Copenhagen#5 - 23/10 2008 18:44

Hej
Problemet er af der er andre i huset som der bruger Party poker. Det ville være en dum chance af tage, hvis kontoen evt. blev lukket etc.
Andre fede hjemmesider du kan anbefale? Ellers tak for tippet.



Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#6 - 23/10 2008 18:57

Hvad med VC Poker?

Dem havde jeg lige glemt. Der kan du få lidt gratis dollars at spille for uden at lave et indskud. Følg blot instruktionerne på deres hjemmeside!



1 tråd
4 svar

ATM Copenhagen#7 - 23/10 2008 20:14

Hej
Jeg tjekker lige VC Poker ud - tak for tippet.
Jeg er dog meget interesseret i af vide hvor andre spillere fra pokerpenge.dk spiller henne

Mvh



0 tråd
1 svar

player1#8 - 15/11 2008 05:59

Hej allesammen - nu vil jeg læse forum reglerne.


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.