Inter i aften 30/11


6 tråde
105 svar

abuello30/11 2005 18:26

Pokkers, her har jeg ligget i træningslejr, lavet knibeøvelser, taget epo og hvad der ellers skulle til for at være knivskarp i aftenens turnering. Og så kan jeg måske ikke nå den alligevel, jeg har ellers glædet mig til at skulle dyste mod en bunke dygtige poker spillere, allerede 50 tilmeldte på nuværende tidspunkt. ;-)

Nå jeg har tilmeldt mig og håber på det bedste, venligst ikke stjæle for mange af mine blinds i tilfælde af at jeg når hjem i tide ;-)

God turnering til alle. Held og lykke.

P.S.
Hvad betyder de dér P.P point man har stående inde på sin profil?

3 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 30/11 2005 18:48

Pokkers abuello!

Det er jo ligesom hvis du havde trænet hårdt i flere år for at vinde tour de france og så kørte galt på prologen! ...tsk tsk... Håber du når det ;)

Her på siden optjener man "pokerpenge, (PP)" når man opretter indlæg, eller skriver et svar i en tråd. Systemet er endnu ikke færdigudviklet, men alle points bliver talt med.... Når systemet en dag er klar skal vi nok give besked.



6 tråde
105 svar

abuello#2 - 30/11 2005 23:25

Damned så nåede jeg det ikke :-(
I ku' nu godt have ventet et par timer. ;-)

Tillykke til vinderne.

Jeg tager revanche næste gang.



22 tråde
105 svar

MAO11#3 - 30/11 2005 23:38

Tak for touren! - Men gi mig lige lidt bedre kort en anden gang :-) Har 167 pp - hvad har jeg vundet? :-)


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.