ALLE SÆDER I ETP ER SOLGT..


2 tråde
24 svar

sambusa02/12 2006 18:03

...SÅ DRØMMEN OM MILLIONER ER VÆK!!!

Alle pladser er taget i ETP, så du spiller nu ikke om et sæde i ETP som udlovet. Her taler vi om Kick Off Poker turn.
Nu bliver du kun 5000 euro riger og må se millionerne forsvinde ud i den blå luft:-)
Men her må jeg så sige, at hvis man er seriøs, og man gerne vil have mennesker til at spille på sin side, så bør man, hvis man har respect for sig selv, sørge for, at det man lover det holder man.
Man skal ikke bagefter sige, ohhh vi beklager, men alle billetter er solgt. Her burde de allerede have sikret sig et sæde i ETP.. alt andet er for billigt.
Det er uanset om man spiller free roll eller betaler for at spille.
Havd mener i andre spillere.. er det urimeige krav, at man indfrier det man lover, eller er det ligemeget. Lad mig høre hvad I har og sige, naturligvis også fra Pokerpenge, som jo er et organ i poker man lytter til..
Det er jo ikke kun Kick Off Poker, men mange andre sider der trækker folk til, fordi de kan "måske" vinde et sæde til en EPT turn. Mne det er DER jeg spiller derfor er Kick Off Poker nævnt.

Hejsa God Week-end
Sambusa :-)

10 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 02/12 2006 22:39

Hej Sambusa,

Salget blev først åbnet for nogle dage siden og der blev udsolgt vildt hurtigt. Det samme skete også sidste år. Det er naturligvis ærgeligt at det sker, men det kan være svært for de forskellige pokersites at "sikre sig sæder" når salget åbner så sent.

Kan dog fortælle, at det sæde som vi spiller om på pokerpenge.dk er sikret ;)



2 tråde
24 svar

sambusa#2 - 03/12 2006 14:30

Der slog du lige fødderne væk under mig copper.. men det var da en dejlig oplysning, så der er sider hvor det bare er Tip Top.. skønt.
Ja naturligvis er det svært, det kan jeg godt blive enig med dig i, man kan komme forsent... Kom selv forsent :-)




8 tråde
96 svar

Gaming#3 - 03/12 2006 23:21

Tja jeg syntes man skal passe lidt på med hvad man antyder !!!!

Jeg kan kun sige at Pokerpenge.dk ALTID har holdt hvad de lovede. Og jeg er ikke et sekundt i tvivl om at de fortsat vil gøre det.

Gaming



2 tråde
24 svar

sambusa#4 - 08/12 2006 10:05

Gaming.. Det var, som du kan se , ikke rettet mod Pokerpenge. Men derimod alle de som benytter sig af den omtalte måde... Vind et sæde... Det var kun fordi, at hvis man spiller om et sæde til en turnering, så er det pladsen man spiller om, og ikke bagefter blive betalt en sum penge. Det er vel det vi alle drømmer om, at komme ind i de store turneringer. :-)

Så jeg ved ikke hvor du har det fra med at "antyde" Jeg antyder intet.. jeg fortæller som det er.. eller på den måde jeg opfatter det, og det er der vel intet ondt i.

Men i aften er der jo en lille " BOUNTY " ikke TORSDAG som det er nævnt i den email jeg har modtaget, men FREDAG . Tror sættenissen har været på spil igen :-)

I morgen torsdag ( fredag ) kl. 21:00 afholder vi en lille "bounty-turnering". Buy-in er kun €5 og vil udover den normale præmiepulje indeholde en tillægspræmie i form af €300 til den spiller som slår Stig Tøfting ud af turneringen.

"Tøffe" spiller under brugernavnet "TOFFEDK" - så ser du ham er det bare ALL-IN !!!

Sambusa:-)



2 tråde
24 svar

sambusa#5 - 08/12 2006 10:24

GAMING

En fodnote til dig..

Kick off Poker har jo den samme note :

Please note: IF THE ETP IS SOLD OUT - THE VINNERS WILL RECEIVE 5000 Euro..

Ikke for at angribe Kick off Poker, kun en general information..

Men når man nu allerede vidste, at sæderne ville blive solgt meget meget hurtigt, ligesom det var tilfældet sidste år, skulle man nok være oppe på mærkerne.. Kom selv forsent... :-)

Sambusa :-)



8 tråde
96 svar

Gaming#6 - 09/12 2006 18:37

Sambusa

Man læser nok dit indlæg forskelligt.

Og jeg mener at når Kickoff har en note der informerer om at de måske ikke kan få pladsen, ja så er man jo forberedt.

Gaming



2 tråde
24 svar

sambusa#7 - 10/12 2006 13:29

Som jeg læser det står der... IF ... så noget tyder på, at dette var skrevet før de blev udsolgt. Så, den forklaring er lidt billig.. Men nok om det, man kan jo, som altid,selv vælge om man ville spille på siden. Men mener stadig, at det der er i det, er som agn på en krog, selv om du får bid er det ikke sikkert at du får fiske med hjem.

Du kan jo selv se, at pokerpenge.dk har plads.. så det undre mig meget at de andre pokerside ikke har det, selv om de vifter med reklame flaget..
Velcome back to the real world.. Gaming
'Sambusa :-)




8 tråde
96 svar

Gaming#8 - 10/12 2006 23:05

OK

Kan vi stoppe den her ???





2 tråde
24 svar

sambusa#9 - 15/12 2006 16:04

Gaming...

Ja, helt klart vi kan det. Men kan forstå du ikke har noget at sige, ja, så er det jo som om det stopper af sig selv.
Mne som nævnt er det et forum, hvor vi snakker om forskellige oplevelser, de forskellige steder hvor vi spiller.
De oplevelse kan være gode eller dårlige, alt efter hvilke farve briller man har på.

hav en god week-end

Sambusa :-)





Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#10 - 15/12 2006 16:13

Hej Sambusa

Please note: IF THE ETP IS SOLD OUT - THE WINNERS WILL RECEIVE 5000 Euro..

Ikke for at angribe Kick off Poker, kun en general information..

Men når man nu allerede vidste, at sæderne ville blive solgt meget meget hurtigt, ligesom det var tilfældet sidste år, skulle man nok være oppe på mærkerne..


Hvis der havde været plads til det, tror jeg godt at de kunne sælge +1000 sæder. Derfor er det klart, at det ikke er alle som vil kunne få et sæde. Det er jo det samme til populære koncerter, hvor der hurtigt bliver udsolgt.

Så længe pokersitet har skrevet dette ind i deres terms, så kan jeg ikke se at de gør noget galt. Men det er selvfølgelig ærgeligt, hvis man vinder og gerne vil afsted til EPT :)


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.