Bluffer man i en "død pulje" ???


1 tråd
0 svar

thomasDK12/04 2007 09:32

Hej Alle

Hjælp mig lige en gang for alle. Jeg har en lille diskusion kørende. Antag at man spiller en turnering. En spiller som er low stack vælger at gå all inn, men bliver kaldt af resterende spillere. Hvis ingen af spillerene rammer særlig godt hverken på flop, turn eller river. Du rammer et mellem par men stadig med flere overkort på bordet.

Vil man så byde eller vil man tjekke hele vejen rundt? Vi snakker altså om at man kan elimenere en spiller hvis der er en anden der har ramt bedre, men ikke kalder fordi han er bange for overpar eller 2 par.

Efter min mening vil man antyde at den der byder på en pulje hvor der er mulig for at eliminere en spiller han står stærk. Jeg kan blive så sur når folk bluffer på en død pulje. Har jeg ret???

Plese kom med en masse respons. Har haft den diskusion tusind gange...

3 svar - skriv dit

1 tråd
1 svar

Psychochicken#1 - 12/04 2007 13:43

Jeg kan kun give dig ret.. Det er dårlig stil, men samtidigt også fuldstændig tåbeligt.. Det vil man aldrig se i en stor international turnering, og man har tydeligvis ikke fattet, hvad det drejer sig om, hvis man spiller på den måde..



5 tråde
65 svar

marinus#2 - 12/04 2007 16:22

Jeg ville nok lave et value bet, nok til at de skal tænke sig om for at calle.
For hvis der sidder et overpar skal han stadig tænke på trips eller to par måske og vil muligvis folde.
Kommer også an på hvor du sidder, sidder du først så check, men checker alle før dig er der ingen tvivl penge i potten.



8 tråde
96 svar

Gaming#3 - 19/04 2007 17:26

Jeg vill checke, dette udelukkende for at være så mange som muligt der kan slå all in spilleren ud.

Gaming


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.