Placering i SNG.


14 tråde
9 svar

CrispyKris20/06 2007 09:51

Det sker ofte at de 3 i pengene involverer sig i en allin. Hvis bigstack vinder ryger de 2 andre ud samtidig. Er det den med flest chips der bliver nr. 2, hvis ingen af dem har ramt en hånd?
Og et tillægsspørgsmål:
Når man beregner bonus taler man ofte om raked hands. Det finder man ret let en forklaring på, når det gælder cash games. Jeg spiller kun 10 mands 5$ Sng's på 5 forskellige pokerrum og har svært ved at finde ud af det. Er der nogen rød tråd eller er det op til hvert enkelt rum?

1 svar - skriv dit

6 tråde
105 svar

abuello#1 - 20/06 2007 23:09

Jeps det er ham, af de 2 der ryger ud, der har flest chips i gernings øjeblikket, der napper 2. pladsen.
Dog har jeg, så vidt jeg husker, set på enkelte sites at 2. og 3. præmien bliver delt lige over. Men som hovedregel er det flest chips flest $$.

Og mht bonus, så er det forskelligt fra site til site, nogle sites, tæller kun raked hands i cash, men andre f.eks nordica skriver hvor mange comp points man får, når man deltager i de enkelte sng's og turneringer.

Bonus og raked hands er en ren jungle, og op til hver enkelte rum. Eller skin.
Skin= forskellige pokerrum deler platform og store turneringer. Så er det "moderen" (Skin) der overordnet bestemmer hvad der er maximum for hvad der skal gives i bonus og raked hands.

Eksempler på skins er:
Boss; her er f.eks mermaid og fortune inde under.

Prima: her er f.eks. dream poker og nordica og purple poker inde under.


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.