flush draw...


22 tråde
105 svar

MAO1125/04 2005 12:55

Blev ca. 25 i gårsdagens 100k på expekt. Røg ud ved at calle med 2 lave klør og 2 klør i floppet uden chance for at vinde uden den sidste klør, men med til gengæld med udsigt til at 3 dobble til 150k ved gevinst.

Har set den blive callet head to head af profferne, men er lidt i tvivl om det var korrekt på et 10 player table... Ville jo have været rart med en små 24k i 1. præmie i stedet for $500 :-)

Burde jo nok ha foldet preflop med 89 og beholdt mine 52k, men sådan er der jo så meget - kan jo ikke og sidde og vente for evigt på høje par og big slick med blinds på 5000/10000 and climing...

7 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 25/04 2005 18:13

Må vel starte med at sige tillykke. En 25 plads og $500 er da ikke dårligt :)

Mht om du skal calle på et flush draw er der vel meget som spiller ind. Bl.a. din position ved bordet, hvordan de andre har spillet i tidligere hænder osv.

Følgende sandsynligheder er tilnærmet, ingen grund til at gøre det for teknisk.

- Sandsynligheden for at ramme en flush direkte på floppet sker lige under hver 120 gang.

- Sandsynligheden for at få 2 i din kulør på floppet sker ca. hver 8 gang og derefter skal man ramme endnu et kort, hvilket sker ca. hver 3 gang.

Kom du all-in efter flop ?



22 tråde
105 svar

MAO11#2 - 26/04 2005 00:34

Jo, tak - dog stadig lidt sur numse, når man er nået så langt (omkring 1000 deltagere). Men må jo bare vinde den næste uge lol

Lidt svært at sige noget om spillerne, men tendensen var raise af en spiller og all in af en anden og derefter enten call head to head preflop eller fold af den der raisede.

Og tak for svaret! Og ja call med all in efter flop - det må jeg vist hellere lade være med en anden gang så, når chancerne ikke er større - det er også ham proffens skyld :-( - han callede dog kun med halvdelen af sin stack med muligheden få at vinde turneringen...

Og så hedder det kulør og ikke farve :-)



Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#3 - 26/04 2005 10:04

farve.. hvor står det ? ;)



22 tråde
105 svar

MAO11#4 - 26/04 2005 15:58

lol



8 tråde
96 svar

Gaming#5 - 30/04 2005 16:21

Tillykke med gevinsten MAO11

Jeg ville have gjort det samme, man bliver nødt til at satse lidt for at vinde.

Og som jeg vælger at se det :o), er der 20% chance på turn og 20% chance på river for at ramme Flushen.....

Godt gået alligevel

Gaming



22 tråde
105 svar

MAO11#6 - 11/05 2005 23:47

Tak :-)
Sad i cut off pos. med call og check fra henholdsvis SB og BB - havde sføli foldet hvis der var raiset prefop...



0 tråd
1 svar

Axe#7 - 18/07 2006 11:45

Et flush draw bør altid spilles passivt i tuneringer hvis ikke man er i chip leed. Changserne for at ramme er simpelhen for små! Det er selvfølgeligt noget andet hvis man har mere end de 9 outs. Men hvis man kun sidder med flush draw er der ingen grund til at gamble. Hvis BB er er ca 1/4 af din stack kan det dog være ok at gamble her. I enkelte tilfæde kan man jo bruge fluch draw til et bluff. Kan dog ikke anbefales fra min side.

I øvrigt bør man kun calle et bet med flush draw hvis betet er mindre end 1/3 af poten. Det kan godt betale sig hvis man er sikker på at hive flere penge hjem efter man har ramt.

Yderligere bør man altid være forsigtig med flushen når man har ramt. Man kan let tabe alt hvis der sider en med en større flush.

Hygge


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.