straight against 2 pair ??????


1 tråd
0 svar

lathy08/10 2006 11:48

Hejsa jeg har kun spillet poker i ca 4 måneder nu og er selvfølgelig blevet bidt af det, men har et uløst stort problem og håber nogle kan hjælpe mig med at få opklaret det :)

Disse gange det er sket har jeg spillet hos Pokerroom og Fair Poker !!!

Jeg har nu adskillige gange prøvet at RAISE STORT OG TABT ALT med ES OG DAME på hånden....PÅ BORDET LÅ KONGE+2+3....og det giver da en straight....men men en anden spiller vandt vores ALL IN med KUN 2 PAIR MED eks. vis konge konge og fire fire.....og det er sket flere gange at jeg har tabt med en straight, måske ikke med lige denne kombination, dog var det billedkort jeg havde på hånden og en anden spiller TOG ALL IN MED 2 PAIR....så det er jeg så forvirret over og også blevet fattig på både i playmoney og real money.....så jeg håber virkelig supporten eller nogle dygtige pokerspillere herinde i dette forum kan hjælpe mig med at løse dette, hvordan kan det dog lade sig gøre ?????? på forhånd tak for svarene, stort smil til jer :)

2 svar - skriv dit

8 tråde
96 svar

Gaming#1 - 08/10 2006 12:09

Hej Lathy

Det er fordi du ikke havde en straight.

Man kan ikke gå over esset, du kan have en straight der ser sådan ud:
A,2,3,4,5 eller 10,J,Q,K,A det er bund og top straight. Du kan have straights der ligger imellem de to jeg har nævnt, F.eks 6,7,8,9,10.

Så du havde egentligt slet ikke noget kun A high.

Her på siden er der en ranking tabel over de forskellige hænder, prøv at kigge på dem.

God fornøjelse

Gaming



0 tråd
2 svar

EXZ#2 - 16/10 2006 15:21

Ja det er en rigtig god ide i at vide hvor man er "henne" med sin hånd - det kræver lidt træning hvis man er "forvent" fra pokerlignende familiekortspil.

Men enig med gaming - studer tabellen over de forskellige hænder her på siden.

EXZ


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.