Bluffe all-in?


1 tråd
1 svar

PokaPlaya11/10 2006 17:59

Hvornår kan man bluffe all-in. Jeg spiller altid meget aggresivt og loose når man kommer ned til 4 spillere og bluffer en hel del for at steal pots etc.

Jeg prøver altid at få et godt read inden jeg bluffer, men har til tider set at bare at bluffe med et stort beløb ikke er nok til at få dem til at smide deres hånd, hvor et all-in havde gjort tricket.

On the other hand, er det dumt at bluffe all-in, hvis potten måske ikke er specielt stor og man taber alt på en dum hånd.

Hvornår skal man bluffe all-in eller skal man overhovedet gøre det?

Jeg overvejer altid hvilken slags spillere jeg er imod selvfølelig, men tit bliver jeg fanget af tight spillere som har checket hele vejen med The Nuts og jeg taber meget hvis ikke alt.

Del jeres mening og experiences og giv mig nogle gode tips hvis i kan.

- PokaPlaya

2 svar - skriv dit

1 tråd
3 svar

DavidBF#1 - 30/12 2006 23:17

At bluffe med et all-in kan blive en meget dyr begivenhed.. Har selv forsøgt mig, hvor det oftest går godt, men når fælden smækker er det blevet rigtigt dyrt.. Spiller du mod en øvet spiller, vil de i nogle tilfælde være istand til at læse dit spil, så på lang sigt vil jeg fraråde at benytte all-in som bluff.. Dette er blot min holdning, men tror flere kan nikke genkendende til det :) Men der er ikke meget andet at gøre end at overveje om dine modspillere er tight eller loose osv..



0 tråd
1 svar

donmuggi#2 - 13/04 2008 09:59

Er enig med David. Problemet med at gøre det på nettet kan også være at folk er meget loose med deres hænder, og derfor kan være heldige..


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.