Flere konti på Partypoker


3 tråde
4 svar

noerager26/11 2004 12:59

Hej
Fin site I har her.

Jeg har et spørgsmål. Jeg har pga. forskellige omstændigheder fået oprettet flere kontoer på Party Poker. Der står i deres terms at man kun må have en. Hvad vil der ske hvis jeg forsøger at tage penge ud fra en af dem. Vil den blive lukket eller vil jeg få mine penge.

1 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 26/11 2004 13:35

Hej noerager.

Jeg har ikke prøvet det selv, så det er svært at sige hvad de vil gøre. Men Generelt er det nok en dårlig idé, at overtræde deres regler.

Party Poker skriver følgende i deres terms:

'If you have more than one (1) account or accounts in different names, then you must contact us immediately to have your accounts merged. If you have lost your AccountName or password, please contact us for a replacement. If we discover that you have more than one (1) account, we may close your accounts and confiscate your account balances. This is for security reasons.'

Nu skriver du ikke hvorfor du har flere konti, men hvis du har oprettet dem for at få bonus flere gange, ser det ikke godt ud.

Jeg vil foreslå at du kontakter dem og forklarer situationen. Ellers må du tage chancen og hæve. Men man kommer altid langt med ærlighed :)


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.