betaling?


3 tråde
7 svar

sfj6924/02 2005 10:07

hejsa, det er dejligt med et sted med poker information på dansk tak for det, ang inbetaling er jeg meget usikker hvordan det forgår,har dankort men det ka jo ikke bruges.har prøvet at læse mig til svar på de forskellige pokersites men er bange for at oprette noget vil nødig komme af med ads kroner i gebyr ovs, hjælp
pfh tak sfj69.

3 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 24/02 2005 10:49

Hej sfj69 og velkommen til pokerpenge.dk :)

Det bedste vil være at få lavet et Visakort. Men hvis du ikke har lyst til dette, er det også muligt at lave en wire-transfer (bankoverførsel).

Det kan du bl.a. hos Inter Poker. Når du er logget ind hos dem, skal du vælge Wire-Transfer i cashier. Her står præcis hvordan du skal gøre.

En anden mulighed er at lave en bankoverførsel til NETeller. Du kan læse mere om NETeller her: http://www.pokerpenge.dk/artikel/55



3 tråde
7 svar

sfj69#2 - 24/02 2005 11:09

hej cooper,det var hurtig svar tak for det, forsat go dag.
mvh sfj69.



8 tråde
96 svar

Gaming#3 - 23/04 2005 22:30

Hej sfj69

Jeg bruger altid Neteller, det er rart at have et sted hvor man kan føre penge til og fra.

Jeg har spillet på nettet i flere år, og så længe du holder dig til testede sites (f.eks testet af pokerpenge) er der ikke noget at være nervøs for. Selv ikke med et visa :)

Gaming


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.