Skat og afgift?


1 tråd
2 svar

Pappladen23/02 2006 18:06

Hejsa
Jeg vil høre om der er nogen som ved om man skal betale skat eller afgifter af de penge man vinder og får udbetalt? Jeg har vundet ca. 20.000 kr på poker på sportingbet.dk og har lige fået udbetalt dem. Men ved ikke om man skal opgive dem på selvangivelsen?

Håber I kan hjælpe?

Mvh Mikkel

2 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 23/02 2006 21:02

Hej Pappladen,

Tillykke med gevinsten :)

Som du kan læse i den seneste nyhed her på siden, er der ved at komme en afklaring vedr. skat af gevinster. Indtil den er kommet, ville jeg ikke gøre noget.

Det lader til at gevinster vundet inden for EU bliver skattefrie. Jeg mener at Sportingbet har licens flere forskellige steder, men jeg ved ikke hvor deres pokerlicens er og jeg ved heller ikke om de betaler gevinstafgift.

Hvis der skal betales skat af gevinsten, skal den opgives på selvangivelsen under anden personlig indkomst. Hvis du har haft tab eller andre udgifter inden for samme periode, kan disse trækkes fra gevinsten.

Hvis du vil være på den sikre side kan du evt. kontakte en revisor og SKAT. Men som sagt ville jeg vente indtil der kommer en afklaring.



1 tråd
2 svar

Pappladen#2 - 23/02 2006 21:25

Ok, jeg venter :o)
Tak for hjælpen.


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.