InterPoker - udbetaling?


3 tråde
2 svar

Tunitis04/03 2006 13:02

Tilmeldte mig forleden InterPoker, da jeg hørte om den quiz man kunne deltage i og ende i en FreeRoll hos InterPoker...
Svarede rigtigt på quizzen og endte som nr. 4 i turnering og vandt dermed 50$...

Men nu kommer mit spørgsmål så om hvordan man får pengene udbetalt? Under min konto derinde står der stadig 0$, og der står at man ikke kan få udbetalt penge så længe jeg ikke har nogen PIN-kode? Men hvad er det for en PIN-kode? Og hvordan får jeg den?

Håber der er nogle som kan hjælpe... På forhånd tak...

7 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 04/03 2006 14:04

Hej Tunitis :)

Hvis du prøver at sætte dig ved et bord, bør din gevinst komme frem.

Hvis din konto hos InterPoker er helt ny, får du et brev fra E-cash Direct. I dette brev står din pinkode, som skal bruges hver gang du vil hæve penge.

Det er også nødvendigt at du laver en indbetaling (hvis du aldrig har gjort dette) før du kan få lov til at hæve. InterPoker kræver dette, så de kan verificere at du er myndig etc. Du kan bare indbetale $20 og hæve dem igen.



3 tråde
2 svar

Tunitis#2 - 04/03 2006 15:55

Mange tak...

Men kan det passe at de 50$ jeg vandt ikke er synlige inde på min konto inden jeg sætter penge ind?



Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#3 - 04/03 2006 17:15

Ja, det lyder meget rigtigt. De er ikke synlige inde i cashier, når du trykker på "my account". Men de er synlige hvis du sætter dig ved et bord!



3 tråde
2 svar

Tunitis#4 - 05/03 2006 00:32

Kan det så passe at jeg ikke kan hæve de penge jeg har vundet? Altså de 50$...



Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#5 - 06/03 2006 11:33

Du kan først hæve dem når:

1. Du har fået din pinkode med posten
2. Lavet en indbetaling (Du behøver ikke at spille)

Mvh



0 tråd
2 svar

klog_joe#6 - 20/06 2006 15:31

hmm, du skal holde dig væk fra interpoker når det kommer til udbetaling. Jeg kører på min 14's dag med at få 2000 kroner. JEg har snakket med dem omkring 7-8 gange per telefon. Hver evig eneste gang beklager de og siger pengene er sendt, for derefter at sende mig en email med en ny grund til at de ikke vil sende pengene. Så ringer man til supporten - de forstår ingenting og lover højt og helligt at pengene bliver sendt omgående.

større fusker site skal man lede længe efter.

Kort sagt, brug de 50$ som du nu vil og når de så er tabt - glæd dig over det sjov du havde. Du kan ikke stole på det site. Lad være med at give dem yderligere 20$ som andre herinde forslår.



Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#7 - 20/06 2006 15:54

Hej Klog_joe,

Det lyder til at du har haft en uheldig oplevelse med InterPoker. Jeg vil dog ikke give dig ret i at de er "fuskere". De er ikke kendt for at snyde folk.

Du er velkommen til at sende mig en mail med lidt flere detaljer. Så skal jeg hjælpe dig.

Mvh


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.