Regler for opnåelse af bonus mv


14 tråde
9 svar

CrispyKris23/10 2006 17:13

Jeg vil gerne have en licence key til Poker Office. Og helst gratis. PO reklamerer med, at hvis man indbetaler dep. på 50$ hos en af deres samarbejdspartnere (Party, P.Stars, Titan, Tower Gaming mv.) og spiller et antal raked hands, får man licencen gratis. Fint nok. Men man må ikke have haft konto på det pågældende room før.
Men jeg har haft downloaded dem alle og registreret, dog uden at deponere penge. Nu kommer spørgsmålet: Er det først når man har lavet et deposit, at man afskærer sig fra PO's tilbud? Præcis det samme problem får man, hvis man går efter en "new player bonus"
Det er lidt ærgeligt at indbetale 50$ hvis man så alligevel ikke får PO key.
Er der nogen der har erfaring med dette? Jeg har mailet spm. til PO, men fået et lunkent svar, som jeg ikke er helt tryg ved.

0 svar - skriv dit
log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.