udbetaling fra titan poker


1 tråd
1 svar

Gommer06/03 2007 23:52

Hejsa..

Forsøgte mig et nyt pokersted, ovennævnte titan poker. Indbetaling er standard, dvs. diverse kreditkort.

Ved udbetaling skal de have de typiske oplysninger, swift osv. og så ..:og kommer det fof mig underlige , via fax:
- kopi af pas
- kopi af kørekort
- kopi af adresseleg.
- kopi af kreditkortet der blev brugt til indbetaling, begge sider..?

Har tidligere altid spillet ved bet24, og her er skal man ikke igennem ovennævnte ..??

Nogle der har erfaringer, og kan jeg risikere noget med at sende ovennævnte oplysninger ?

4 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 07/03 2007 01:22

Hej Gommer,

Mange spiludbydere laver tjek som disse og det bør ikke give dig problemer.

Du kan evt. strege dele af kort nr. ud på visakortet + de 3 kontrolcifre. Du kan også strege dele af pasnr. ud.



1 tråd
1 svar

Gommer#2 - 07/03 2007 22:20

Hej Cooper.

Tak for svar - og har i øvrigt gjort som du foreslår, nemlig streget kontrolcifre mv. ud.



1 tråd
1 svar

kenzo#3 - 07/06 2007 17:42

Hej Gommer!

Jeg er lige startet med at spille på titan poker. og da jeg skulle lave withdrawal fik jeg nemlig samme problem som dig. nu ved jeg ikke rigtigt hvad jeg skal gøre. fik du din udbetaling da du stregede kontrolcifre ud?

MVH Kenzo



8 tråde
96 svar

Gaming#4 - 08/06 2007 09:36

De skal ikke bruge kontrol cifre til noget, de vil bare sikre sig, at du er den du giver dig ud for at være, og ikke en der har stjålet dit kreditkort.
Når der skal overføres penge TIL et kreditkort, skal de bare bruge kort nummeret og udløbsdato. Men når der skal TRÆKKES fra dit kort, skal kontrolcifre oplyses.

Gaming


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.