hey ! jeg har nogle pokerchips som jeg vil af med ! (pokerstars,nordicbet,etc.)


1 tråd
0 svar

cashier2k05/10 2009 01:20

folk der er interesserede.. jeg har pokerchips inde på

ladbrokes, pokerstars,fulltilts, nordicbet. jeg har desværre ikke mulighed for at overføre dem til min konto da jeg har haft problemer med at spille poker over nettet og på den måde lave en kæmpe minus, men jeg har til gængeld en kæmpe stak pokerchips over nettet på disse sider jeg håber i kan hjælpe mig. Banken har lukket min konto pågrunden af det store minus beløb så ind og udføresler er umuligt. Heldigvis er jeg ikke en familiefar eller noget, bare en ung gut :D så særlig kritisk har jeg det heller ikke, men jeg vil tilgengæld sælge det hele til en virkelig billig pris. jeg har disse chips.

nordicbet(18 tusind)
ladbrokes (1 tusind)
fulltiltspoker (8 tusind)
pokerstars (17 tusind)

Jeg er villig til at sælge til halvpris, har ikke bestilt bank konto endnu :P

2 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 06/10 2009 11:41

Hej cashier2kI

Jeg har slettet din msn adresse, så folk må kontakte dig her på forum i stedet. Det lyder helt ærligt ret mistænkeligt, at du vil "sælge" så mange penge til halv pris.

Hvorfor skulle banken dog nægte at modtage indbetalinger, hvis din konto er i minus?

Beklager, men jeg tror ikke på den



0 tråd
1 svar

frederikfisker#2 - 27/12 2009 19:30

hvis du kontakter mig på min mail kan vi snakke om det

frederikfisker@live.dk


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.