Neteller


1 tråd
2 svar

skaljack23/12 2010 21:17

Når jeg nu skal oprette en neteller konto, siger de at jeg bliver ringet op om 15 - 20 min

Hvad er det for nogen spørgsmål de ville spørger om ?

4 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 04/01 2011 20:10

De skal sikkert bare have f.eks din fødselsdato eller pas nr, eller noget i den stil, så de er sikre på at du er den som du udgiver dig for...



1 tråd
2 svar

skaljack#2 - 06/01 2011 12:52

Ja oka tusind tak. .

Der os noget andet jeg ville vide, hvis jeg nu bliver kaldt til møde fra skat hvad skal jeg så sige eller vise.



1 tråd
2 svar

skaljack#3 - 06/01 2011 12:55

jeg har flere spørgsmål er Bet24 skattefrit og hvis det er betyder det så at man slet ikke skal betale noget til dem.

Og jeg skal bruge mastercard som jeg høre rundt omkring, så kan de ikke udbetale til master hvad skal man så

håber i kan give mig svar på det hele ?



Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#4 - 06/01 2011 14:48

Bet24 har licens i EU, så jeg vil mene at gevinster hos dem er skattefrie.

Du kan godt indbetale med Mastercard.

Som hovedregel bliver indskud sendt retur til den betalingsform du har benyttet f.eks. visa, mastercard eller NETeller.

Kan gevinsten ikke udbetales denne vej findes der en alternativ løsning. Ofte check eller direkte bankoverførsel.

Sørg for at have dokumentation for dit spil på skattefrie sites, så undgår du problemer. Hold regnskab osv.


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.