Poker room med pest!


3 tråde
3 svar

DværgMedPest06/02 2005 00:38

Hej der!

Jeg har står i den situation, at jeg har fået pest.

1. Hvad gør jeg?

2. Hvorfor?

3. Hvordan kan Pokerpenge.dk hjælpe mig?

Jeg vil også lige "advare" om et grisk pokernetværk, der tilmed har en bug i deres software.

Boss Media!
Sporttingbet poker, bugsy club poker, play it poker osv.

De tager sq rake på alle hænder! Selvom der foldes preflop! Griske svin hvis du spørger mig!

Derudover tillader de timeout-allins på NL bordene. Jeg bettede 50$ på flop med TT, floppet JJ6, min modstander vælger ikke at gøre noget og ryger så allin med AQ... Han får altså lov at se turn og river gratis! Hva helvede skal det forestille? Jeg klageede til supporten der sagde at det var ikke pænt af ham... NÅ? Og havet er vådt...

De sover altså i timen! Hvis de vil tages seriøst skal dette ikke kunne lade sige gøre!

BOSS MEDIA HER FÅET PEST!

Nu skal jeg ikke opfattes som en sur mand, men pesten har slået ind og er lige røget som nr. 62 i Primas 100K med AK vs KQ...

Just my 2 cents...

4 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 06/02 2005 11:58

Hej DværgMedPest :)

1. Du bør hurtigt bestille en flybillet til Cuba.

2. En svømmetur i havet og en god cigar burde fjerne det meste pest på en dværg.

3. Hvis du ønsker at svømme i en pokerpenge.dk t-shirt er det nok noget vi kan finde ud af ;)

Lyder ikke fedt med Bossmedia poker... og surt med prima turneringen :/



3 tråde
3 svar

DværgMedPest#2 - 09/02 2005 03:11

Hej Hej,

Jeg har klaget i vildensky, men spillerne er så ringe at deres fusk kompenserer tildels for deres luskede tricks. Men venter spændt!

Ang. min skin pest, så har jeg nu købt en dværg til at affugte lejligheden, så jeg er ved at være godt kørende! :-P



Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#3 - 09/02 2005 17:51

Lyder godt DværgMedPest !



Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#4 - 09/02 2005 17:52

Ehh.. hvordan affugter dværgen ?


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.