Erfaringer med Betfair Poker Exchange? Samt Triomphe.biz?


1 tråd
0 svar

Morten4514/09 2005 15:06

Hej!
Jeg ville bare høre om der er nogen herinde som har gode erfaringer med Betfair Poker Exchange? Jeg har selv spillet derinde og vundet et par gange men det er svært! Jeg har surftet lidt på nettet og jeg faldt over denne hjemmeside www.triomphe.biz, hvor de tilbyder ebøger med strategier og systemer til Betfair. Jeg er meget interesseret i en af deres ebøger som hedder "Profit on Poker Exchange", som netop indeholder en guide til hvordan man kan opnå en vind eller vind situation påBetfair Poker Exchange. Jeg har læst om ebogen på flere sider hvor folk siger at den er værd at købe men jeg ved ikke rigtig...så jeg ville høre om der var nogen herinde som har erfaringer med denne bog eller andre ebøger på www.triomphe.biz?

På forhånd tak
Morten

0 svar - skriv dit
log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.