Super System 2 eller 1


1 tråd
2 svar

Clown Fish05/11 2005 23:52

Hej jeg over vejer at købe bogen Doyle Brunson's Super System så er spørgsmålet om jeg skal købe Super system 1 eller 2 eller begge bøger ?


Kan i anbefale ander gode bøger

Jeg er ret ny, jeg spiller mest på små NL borde har spille lidt på limit men det er jeg ikke så god til, så de bøger jeg søger skal ikke kun omhandle limit spil.




4 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 07/11 2005 10:51

Hej Clown Fish og velkommen til :)

jeg har ikke læst Super system, men jeg vil da alligevel anbefale dig at starte med nr. 1.

Jeg har fået fortalt at bogen henvender sig til de mere øvede spillere, hvilket du nok skal være opmærksom på.

Bogen er mest om turneringspoker, men visse dele kan godt overføres til cashgames.



1 tråd
2 svar

Clown Fish#2 - 10/11 2005 23:27

ok tak for det, jeg regne heller ikke med at jeg ville forstå det hele i sådan en bog, men det kunne jo være at der lige var et par tips som jeg ikke lige havde tænkt på :o)0



Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#3 - 11/11 2005 11:11

Selvfølgelig :)

Nu ved jeg ikke hvor meget du har spillet, men til begyndere kan jeg anbefale "winning low limit holdem" af Lee Jones.

Er der andre som kan anbefale nogle bøger til Clown Fish ?



6 tråde
105 svar

abuello#4 - 12/11 2005 01:34

Hey clown fish.

Hvis du er forholdsvis ny i poker verdenen, så er Kim Birchs bog måske en mulighed.
Den ridser mange gode ting op, og har et godt afsnit om Sit and go turneringer.
En anden bog som lige er udkommet er
POKER regler-værktøjer-strategier.
skrevet af 2 dygtige danske poker spillere
Tobias Petersen og Kasper Malmskov.
Den har fået rigtige gode anmeldelser.

Det er en bog som jeg selv skal have købt mig asap.

Nogen gange er det sgu også lettere når det står på dansk ;-)

God fornøjelse og god vind ved bordene.


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.