888 - pyramidemetoder?


1 tråd
1 svar

journalisten03/05 2006 12:31

Hej playere

Vi er to journalister, der er i gang med et radioprogram om 888's nye strategi med at skaffe nye spillere med det såkaldte multilevel marketing (MLM).

MLM er førhen blevet beskyldt for at være en "pæn og lovlig udgave" af pyramidespil, da du kan gøre en givtig forretning ud af at skaffe folk, som skaffer folk, som skaffer spillere osv. - og du får penge ud af det 10 led ned.

Det går meget stærkt med at få hevet spillere ind.

Vi forsøger at komme så godt omkring emnet, som jo både har gode og dårlige sider.

Er der nogen som tjener godt på 888 pyramiden og synes at det er en god ide?

Er der nogen, som har været i kontakt med nogen fra 888 pyramiden ?

Nogen som har sagt ja-tak til deres tilbud eller takket nej – og hvorfor?

Eller kender du nogen, som egentlig ikke ville have spillet, men kun begyndte, fordi de blev kontaktet af nogen de kender i 888 pyramide-konceptet?

Vi vil meget gerne høre fra folk – så skriv en tråd eller skriv til os på

sorenhebsgaard@gmail.com

hilsner fra journalisten

5 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 03/05 2006 13:09

Hej journalisten og velkommen til Pokerpenge.dk

Hvad hedder jeres radioprogram ? Kunne godt tænke mig at høre det :)

Min mening:

Problemet med ovenstående idé er, at mange mennesker tror, at de kan lave en masse hurtige penge. De lærer dog hurtigt sandheden og så begynder de at spamme sider som pokerpenge.dk.

Pga. dette bryder jeg mig ikke om det - Hader SPAM - og derfor har jeg også rettet lidt i adressen. Folk som kender til konceptet, ved godt hvad det handler om.

Kan tilføje, at danskere som bor i DK, og deltager i ovenstående, bryder loven, pyramidespil eller ej. Dansk Tipstjeneste har monopol i DK og formidling af spil er ulovligt, hvis man bor i DK....



1 tråd
1 svar

journalisten#2 - 04/05 2006 13:15

Tak for svaret!

Nu må vi se, om der bliver et program! Det vi virkelig mangler, er nogle som deltager i pyramiden og har lyst til at deltage - anonymt eller ej.

Kender du nogen - eller er der andre, som læser det her som gør?

For dem som dyrker konceptet kan det jo blive en mulighed for at forklare om det.

Interessant tilføjelse med loven for resten.

Hilsen journalisten



Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#3 - 04/05 2006 14:25

Hej igen,

Jeg kender ikke nogen som deltager i, eller formidler konceptet....så det kan jeg desværre ikke hjælpe med.

Hvilken radiostation arbejder du for ?



0 tråd
5 svar

Adictid#4 - 29/05 2006 17:30

Hej ...!

i er velkomne til at skrive til mig, jeg kan sagtens sende jer til de rette folk..

Mvh

Dan



Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#5 - 29/05 2006 18:16

Her er også lidt info: Pokerpenge.dk har blacklisted 888.com !


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.