Gratis tracker program


2 tråde
3 svar

snakedk198910/12 2008 19:33

Hej jeg søger en program der kan udregne odds ud for mig og dets lignende. Noget der kan hjælpe mig matematisk med mit spil.
en poker tracker, mener jeg det hedder eller indicator. Men det skal selvfølgelig være et der er lovligt i poker rummene. Der er bare det ved det, at det helst skal være gratis, da jeg synes at 500kr er meget at give for sådan et program.

Jeg spiller for det meste kun free rolls på mermaid , poker stars og party poker. party poker er min farvorit.

For så længe man ikke kan komme langt i en free roll tunering, kan man nok heller ikke vinde penge i det lage løb, i cash games. :)

håber der er nogle der kender til sådan et program der er gratis. eller som max koster 200 og ned efter.

5 svar - skriv dit

5 tråde
65 svar

marinus#1 - 12/12 2008 10:50

Jeg kender ikke nogle gratis, men med hensyn til det med at komme langt i freerolls og så tjene penge i cash games, du må ikke sammenligne de to typer af poker, freerolls er som regel cowboy poker lad os komme derud af med sindsyge calls med nær sagt hvilken som helst hånd, en helt anden slags poker end det der er på cash games.



2 tråde
3 svar

snakedk1989#2 - 12/12 2008 13:35

okay, ja det har du jo nok egentlig ret i. Jeg har prøvet at spille alm. cash games, det havde jeg ikke succes i. så har jeg prøvet at spille lidt site and go. Det kunne jeg godt vinde. Men i freerolls ryger jeg tit hurtigt ud. pga. folk som satser vildt, også er de heldige på det sidste kort.
- Men kan det betale sig at bruge et tracker program, har det hjulpet nogle? - eller er det rent opreklameret.



2 tråde
3 svar

snakedk1989#3 - 13/12 2008 08:52

Ved i hvad, jeg tror bare at jeg lære spillet på den gammeldags måde. Igår aftens spillede jeg 3 site and go tuneringer og jeg vandt en første plads ved to af dem. Hvis det bliver ved sådan , så er jeg jo yderst tilfreds. ;)
Men hvis der er nogle af jer der falder over et gratis tracker program til at analyser sit spil. så må i meget gerne sige til.



0 tråd
3 svar

100prdayomaha#4 - 26/06 2009 19:30

Der findes diverse Tracker Programmer. Jeg kender selv et godt som er kaldt Sit & Go Shark. Du nævnte at du spillede SNG & til det der er dette program perfekt.
Det vil koste dig 55 $ & lidt tid at lærer, men efter du er sat ind i det, så vil det forøge dine chancer.
Det skal også siges at programmet er 100 % lovligt.



0 tråd
4 svar

nima#5 - 28/10 2009 11:31

Prøv at google det.. Mener faktis at der er nogle programmer man kan prøve gratis før det er man køber det. Ellers så tag og søg på Torrentscan.com .. der pjeler at være nogle craked vision af calculator derinde..


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.