Lad os få et Poker Netto


1 tråd
2 svar

Eyes4Aces29/03 2010 20:40

Fri os for promotions!
Giv os fast lav rake!
Til gengæld - få loyale kunder

3 svar - skriv dit

1 tråd
2 svar

Eyes4Aces#1 - 29/03 2010 20:47

Jeg er 100% enig, Vi som elsker selve poker spillet er ikke interesseret i alle mulige rabatter og promotions. Vi vil bare kunne logge ind på vores yndlings poker site og spille spillet!



1 tråd
2 svar

Eyes4Aces#2 - 29/03 2010 20:58

Det giver rigtig god mening - jeg er også træt af at jeg hele tiden skal undersøge hvilken pokersite der i dag har de bedste promotions for mig. Jeg vil også hellere kunne bruge det samme velkendte site som giver mig et godt netto tilbud - så vil jeg være fuldstændig ligeglad med de lokkente tilbud der hele tiden kommer.
Det værste er at det er skruen uden ende - det skifter for dag til dag hvilken site der er den bedste for dig - og du bruger unødig megen tid på at følge med i tilbuds junglen - det er du simpenthen nødt til for at få et overskud - og det er jo egentligt synd når du bare vil spille poker.



0 tråd
2 svar

garbi#3 - 28/07 2010 13:56

Lyder helt suverent fast lav rake
der er alt for meget uholdbart promotion derude det giver for meget rod


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.