Hvad skal jeg vælge?


4 tråde
10 svar

Deeta28/11 2004 13:00

Hejsa
Jeg har lige et par spørgsmål. Hvis man, som jeg, er nybegynder i Pokerverden, hvilken form for poker vil du så anbefale, jeg skal starte med, og hvor ville du foreslå jeg skulle spille henne?
Venlige hilsen Deeta

11 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 28/11 2004 14:21

Hej Deeta.

Personligt synes jeg at Texas Hold'Em er det bedste at starte med. Det er nemt at lære. Det betyder dog ikke at det er nemt at vinde ;)

jeg vil anbefale at du starter med at spille om 'matador-penge'. Det kan man alle steder. Herefter kan du spille nogle gratis poker turneringer. (Freerolls)

Jeg vil anbefale at du starter på Inter Poker, eller Party Poker. De giver begge en udemærket bonus og der er mange begyndere som spiller derinde.

Held og lykke!



Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#2 - 28/11 2004 14:23

Det vil i øvrigt heller ikke være en skidt idé, at vælge Prestige Poker. Hvis du spiller hos dem, deltager du automatisk i konkurrencen om $100 :)



4 tråde
10 svar

Deeta#3 - 28/11 2004 15:04

Hej.
Tak for dit svar. Det vil jeg lidt lure nærmere på.
Hilsen Deeta



2 tråde
9 svar

POKERKING#4 - 30/11 2004 00:38

Hej Deeta

Hvis jeg var dig ville jeg starte med Texas Holdém og meget vigtigt - FIXED LIMIT. De fleste spil er No limit games, og det kan være en meget svær balancegang som nybegynder.

Som det er beskrevet ovenfor er dete muligt at spille om playmoney. Det kan du spille på indtil du kender reglerne - herefter skal du spille real money. I starten vil du tabe lidt, derfor vælger du micro limit borde f.eks. 2c-4c bord.

Problemet med at spille playmoney borde er, at poker er et spil hvor man kan tabe og vinde, og i play money kan man ikke rigtigt tabe noget. Derfor er spillets gang meget anderledes en realmoney (alle er med på alt hele tiden)- dvs. du får et falsk indtryk af spillets gang.

Med venlig hilsen

POKERKING



Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#5 - 30/11 2004 10:00

Jeg er helt enig med pokerking :)

No limit kan være meget svært for begyndere!



4 tråde
10 svar

Deeta#6 - 30/11 2004 15:51

Hej Igen
Mange tak for jeres hjælp.
Det er så dejligt når der er nogle der skriver tilbage ;-)
Hilsen Deeta



6 tråde
15 svar

zapera#7 - 04/12 2004 14:30

hejsa..

Du skal helt klart begynde med at spille HOLD'em da dette er SPILLET..

reglerne er enkle,og som jeg læste...let at lære men sværer at mester!!

når du er tryk ved hold'em så prøv også de andre som omaha.. 5-7stud..
i min start kunne jeg kun li hold'em....men efter at ha spillet de andre spil kan jeg da varmt anbefale dem også (lidt mere tænkearbejde i omaha)

held og lykke :)



0 tråd
1 svar

Don_D#8 - 05/01 2005 10:16

Hejsa...!
Undskyld hvis jeg bare maser mig ind i denne tråd.

Jeg er helt ny i denne poker-verden, men ja også blevet hooked, det jo meget sjovt.
Jeg spiller stadig kun om fiktive penge, men har nu fundet 100$ frem som jeg kan tåle at tabe.

Jeg vil bare lige være helt sikker på det med bonus osv. det bliver skrevet først i tråden at Party Poker, De giver en udemærket bonus, så jeg vil da smide 100$ ind der.

Kan i så fortælle mig hvor meget den bonus er på og om der er løbende bonus på party poker??

Jeg er lidt langsom mht. alle disse bonus man kan score osv. så håber i kan hjælpe lidt.


mvh.



Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#9 - 05/01 2005 13:46

Hej Don D og velkommen til :)

Party poker giver en bonus på 20% af dit indskud. Hvis du gerne vil have et poker room som giver bonus jævnligt vil jeg anbefale Inter Poker.

De giver en bonus hver måned. I januar kan du få $90 i match bonus
http://www.pokerpenge.dk/pokerrooms/interpoker



0 tråd
1 svar

mht#10 - 09/01 2005 23:44

Hej allesammen - nu vil jeg læse forum reglerne.



0 tråd
3 svar

Ondti#11 - 28/04 2005 08:22

Indlæg slettet af webmaster. Vi tillader ikke reklamer på pokerpenge.dk


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.