bange for snydepelse


1 tråd
2 svar

wolfstein16/12 2004 14:14


Jeg er rimelig ny i gamet, men er blevet grebet i stor grad.
jeg har allerede bestilt en bog af Davis Krazinsky og studerer ellers
alt jeg kan komme i nærheden af på diverse poker sider på nettet.

Jeg spillede forleden på Pacific, og der var specíelt 2 spillere der hele
tiden skiftedes til at vinde. Jeg mener ikke de spillede specielt godt, men
foldede og bettede/raisede åbentbart på de rigtige tidspunkter. Jeg fik
den paranoide tanke, at de måske kunne være i telefonisk kontakt mens
de spillede, hvilket naturligvis ville øge deres odds.

Er det mig der ser spøgelser? eller har man hørt om at sådan noget foregår?

11 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 16/12 2004 14:35

Hej wolfstein og velkommen :)

Det du snakker om kaldes collusion og det er ikke tilladt. Det kan godt ske at nogle vil forsøge at spille sammen, ved at skrive over msn etc.

Det er et problem som alle poker rooms ser alvorligt på, og hvis det opdages, bliver der slået hårdt ned på det!

Det kan afsløres på flere måder.

1. De kan se hvis flere spiller fra samme IP adresse, by etc.
2. Hvis man har begrundet mistanke, kan man sende en mail til supporten. Så kan de gennemgå logfilerne og se om der fuskes.
3. Poker admins kigger også med og kan på den måde observere om der fuskes, eller om der er et mønster.

Folk som snyder vil få indraget alle deres penge!






1 tråd
2 svar

wolfstein#2 - 16/12 2004 17:10

Ok, tak for dit hurtige svar. Det lyder betryggende nok, så jeg har nok bare været udsat for nogle bad beats den dag :-)



Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#3 - 16/12 2004 17:32

Det er da en mulighed :)



0 tråd
2 svar

DerMa#4 - 02/09 2005 21:19

Jeg er selv ny, men har oplevet flere gange allerede, at jeg sidder trediesidst ved en sitngo, bliver slået af de to andre, hvorefter den ene af dem folder indtil blinds har spist det hele, jeg så en gør det ,hvor han havde 5500, den anden havde 500, ham med de 5500 foldede alt. Er det snyd? Sidder de med messenger og aftaler? Eller er der noget jeg har misforstået som ny?



Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#5 - 03/09 2005 11:44

Der er vel ikke snyd at folde, hvis man ikke har de rigtige kort ? Så længe folk ikke sidder direkte i chatten og aftaler en strategi mod dig, kan jeg ikke se noget problem.



0 tråd
2 svar

DerMa#6 - 03/09 2005 19:31

Nå ja, det er sikkert meget normalt at man folder 5500 op. Selvfølgelig sidder folk sgu da ikke i chatten og aftaler, men der findes vel telefoner og messenger.



8 tråde
96 svar

Gaming#7 - 03/09 2005 22:16

Det kan jo også være at spilleren med de 5500 var disconnected, så folder systemet bare alle hænder.

Gaming



Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#8 - 04/09 2005 17:01

DerMa.....Jeg opfattede det ikke sådan, at han tabte hele sin stack ved at folde. Det lyder underligt.



1 tråd
2 svar

Choeck#9 - 10/03 2006 04:09

Jeg tror på siderne snyder. og det er jeg helt overbevist om. Jeg har spillet meget lang tid. og mange timer om dagen. Spillet mange tusinde kr.
Men på feks. party og bet365 for jeg altid bad beats. fandt ud af jeg tabte 21 70/30 eller 80/20 hænder i træk. Tror simpelthen ikke på det er tilfældigt mere. Slet ikke på den måde det sker på. Sidder med pocket 10 feks. all in bliver callet af 47 og jeg var mellem stack ´mod short. Han for trips flop den er tabt. lige bagefter for jeg pocket 8 all in. en mellem stack caller 42 off. rammer trips 4. Same dag qj suited raiser 10 dollars. vi sidder og better hinanden op og tilsidst for jeg min dame og raiser og vi er all in, vender han 3-6 og har ramt to par. Sådan nogle hænder tager jeg altid derude. Og vi snakker snart om de beaste jeg for i træk er måske 0.3 procent chance for det vil ske. tror ikke på det mere. og er 100% på de har admins derude, nogen steder



22 tråde
105 svar

MAO11#10 - 10/03 2006 21:26

Collusion forekommer sjældent, da der som coop siger, bliver slået hårdt ned på det.

Ked af af at sige det Choeck, men du bliver nok nødt til at spille noget mere før der er tale om at party, som er verdens største udbyder af poker, bliver blacklistet nogle steder. Næste uge er det omvendt. Bad Beats er en del af (poker) livet...

Hvad er meget lang tid?



1 tråd
2 svar

Choeck#11 - 11/03 2006 02:47

ca. år 5 timer om dagen. Jamen tror snart ikk på det her mere. Det er jo latterligt. Så tager jeg lige 3 af de her hænder i streg. Pocket dame mod pocket dame tabetr jeg. flush.
Es 10 kommer der 4-4-10 flop. all in en der caller med 9-10. kommer der en 10 turn 9 river. de er ikke så slemme. Men det kan sq da for fanden ikke blive ved det hele.


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.