Pokertracker


1 tråd
1 svar

9co25/01 2005 23:56

Godaften
Jeg begyndte at spille poker for en uges tid siden, og i dag faldt jeg så over programmet "Pokertracker" der holder statistik over alt mellem himmel og jord blandt andet:Track every player you have ever played against and keep detailed notes on each player. You can see how often they see the flop, raise pre-flop, check-raise, win at showdown and much more.
Mit spørgsmål er så følgende: Er der nogen pokersites der forbyder et program som dette?
På forhånd tak
Nicolai

7 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 26/01 2005 00:19

Godaften 9co og velkommen til pokerpenge.dk :)

Pokertracker er helt lovligt. Det er blot et program som laver stats over dit eget spil og dine modstandere. Men jeg har ikke erfaringer med det. Har kun læst om det.

Måske andre kan hjælpe 9co ?



8 tråde
53 svar

Tyl#2 - 26/01 2005 11:36

Hvor henter man dette 'Pokertracker'? :)



1 tråd
1 svar

9co#3 - 26/01 2005 11:44

Okay tak for hjælpen det skal da prøves så :)



8 tråde
53 svar

Tyl#4 - 30/01 2005 19:11

Jeg har nu prøvet PokerTracker, og det virker altså ikke helt optimalt for mig - for at sige det mildt. Hvis der er nogle her, som ligger inde med et link til en 'guide' over pokertracker, må de gerne poste det her :)



Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#5 - 30/01 2005 20:05

Hej Tyl.

Ud fra dine indlæg vil jeg sige at du er begynder. Jeg vil derfor anbefale at du ikke bruger for meget tid på programmer som pokertracker olign.

Start hellere med at få styr på starthænder, position etc.

Pokertracker koster $55 - for den pris kan du få 2 gode pokerbøger fyldt med tips og tricks. Kan klart anbefale Winning low limit holdem af Lee Jones.



8 tråde
53 svar

Tyl#6 - 02/02 2005 17:34

Når nu, vi snakker poker bøger osv, så må jeg altså nok sige, at jeg ikke lige har råd til den slags lige nu. Men har du nogle url's til nogle 'poker guides' på nettet? :)
Jeg vil klart købe bøger ligeså snart jeg får råd til det.



Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#7 - 02/02 2005 18:22

Hej Tyl

Du ER på en pokerguide ;)

Vi tillader ikke links til andre pokersites (konkurrenter) på vores forum, da det hurtigt vil kræve for meget arbejde pga. SPAM.

Hvis du synes der mangler noget her på siden, er du velkommen til at komme med forslag i kategorien 'pokerpenge.dk' eller sende en mail til os.


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.