første post ;)


6 tråde
5 svar

ripley01/06 2005 12:10

Ja dette er så min første post men hvad jeg øser lige lidt af min viden... *GG*
Jeg begyndte at spille poker igår for det ikke skal være løgn...
Der spillede jeg bare på alt uanset hvad jeg havde i min "pocket", men det kostede også meget hurtigt... Mistede mine "penge" iløbet af ingen tid..
Det har jeg så ændret idag og spiller MEGET mere konservativt og med stor held..
Ved godt det er playmoney jeg spiller med og alt hvad jeg læser på dette site og andre er at der er stor forskel på playmoney og realmoney, om hvordan folk spiller..
Om jeg bare har været heldig og iløbet at en time få ca 2000% i win ved jeg ikke men spiller sådan at jeg ca hver 10. gang spiller en hånd..
det er det jeg har størst held med indtil vidre..
Ja kunne godt tænke mig at spille med realmoney men vil have noget mere erfaring inden det sker....

Ja det var så en NEWBIE historie..
Håber en eller anden kunne bruge det til lidt..
BTW der hvor jeg har spillet indtil vidre er tv2 og på partypoker...

M.V.H
ripper AKA. Jacob Kjærsgaard

P.S. RIGTIGT godt dansk site..... (bare uhyggeligt mange svære poker udtryk *SS*)

2 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 01/06 2005 12:44

Velkommen til pokerpenge.dk :)

Hvis du startede med at spille poker i går, er det helt fint at spille med playmoney! Ellers vil du nok komme til at betale dyre lærepenge :)

Vil anbefale at du også spiller nogle freerolls. Det er gratis, men du kan vinde penge.

Når du har fået styr på selve spillet, kan du evt. gå i gang med rigtige penge (micro limit). Så kan det ikke gå helt galt.



8 tråde
53 svar

Tyl#2 - 04/06 2005 15:51

Spil playmoney og freeroles i starten! Lad være med at risikere store pengetab på at gå på realmoney bordene, når du mangler erfaring.


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.