hvem vinder hvis 2 har en flush


1 tråd
0 svar

kongjesper29/06 2005 23:15

Jeg kan ikke finde nogle regler for hvordan man spiller uafgjort. Jeg kender godt rækkefælgen på hænderne. Men hvis nu 2 spillere begge har en flush, hvem vinder så? Eller hvis 2 spillere begge har 2 par, er det så det højeste par der afgøre hvem der vinder? Skal man bruge en af sine egne kort når man spiller hold 'em?
Er der ikke en der kan hjælpe mig

1 svar - skriv dit

8 tråde
96 svar

Gaming#1 - 30/06 2005 10:06

Jeg vil gerne prøve:

Vinder af flush, er den der har det højeste kort i flushen. Ligger der f.eks 5 7 10 b k på bordet og spillerne sidder med henholdsvis q og a, så er det spilleren med a der vinder.

Hvis begge spillere har 2 par, er det spilleren med det højeste par der vinder.

Hvis f.eks der ligger kk bb 2 på bordet, og inden af spillerne har et par på hånden, så er det spilleren med det højeste kort der vinder. f.eks spiller a har 8 10 på hånden, og spiller b har 10 d, så er det spilleren med d på hånden der vinder. fordi han har : kk bb d, den anden spiller har kk bb 10.

Håber det er til at finde ud af, ellers sig til

Gaming


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.