Problemer med InterPoker


1 tråd
2 svar

kirednevs27/12 2005 21:03

Hej, først vil jeg lige sige tak for en fantastisk hjemmeside. :D

Jeg er ret ny i pokersammenhæng og har lidt bøvl med InterPoker. Det er som følger:

Jeg har oprettet en konto hos InterPoker på min hjemmePC for at spille med i pokerpenges freeroll i december måned. Da freerollen lå så tæt på jul var jeg ikke hjemme og valgte derfor at spille fra en anden PC end jeg plejer. Da jeg skulle logge ind ville InterPoker ikke acceptere mit password - jeg nåede at oprette en ny konto hos InterPoker, på den PC jeg sad ved, umiddelbart før freerollen startede og var glad for det, og tænkte ikke over at det kunne være problematisk.

På anden hånd fik jeg pocket KK, som jeg sendte et screenshot af til info@pokerpenge, jeg floppede et set konger og gik all in - og tabte til en straight jeg ikke havde set.

Det var forhistorien. Da min puls blev normal igen gik det op for mig at jeg muligvis ikke ville deltage i konkurrencen om præmien for første pocket KK, fordi jeg spillede under den nye konto med nyt account no., så selvom jeg havde deltaget i quizen og modtaget korrekt password til turneringen, ville min nye konto hos InterPoker fremstå som ikke registreret.

Nu er jeg så kommet hjem og ville lige prøve at logge ind på InterPoker hjemmefra og det viser sig til min store forbløffelse, at her kan jeg godt logge ind på den første konto som er oprettet på min hjemmePC, men jeg kan ikke logge ind på den anden konto som er oprettet på en anden PC, kan det virkelig passe? binder de kontoen til IP-adressen er hva? Og hvorfor står det ikke nogen steder hvis det er tilfældet? Og hvad med min (u)mulige deltagelse i konkurrencen om første pocket KK? Jeg gætter på at jeg ikke kommer i betragtning pga de forskellige account no. og det er jeg noget frustreret over.

Nogen der kan forklare mig sammenhængen her?
Endnu engang tak for en rigtig fin hjemmeside med glimrende hjælp til noobs som mig.

3 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 27/12 2005 23:53

Hej kirednevs :)

Alle som har sendt screenshots har deltaget i konkurrencen. Hvis du ikke har vundet, er det ganske enkelt fordi du ikke var først. (Vi har set på hvornår mailen er modtaget.)

Hvis du logger ind på din konto fra en anden computer skal du aktivere din konto. Når du åbner softwaren har du 3 muligheder: Login, opret konto og aktiver konto. Du skulle have gjort det sidste, så havde det virket....

Godt nytår :)



0 tråd
5 svar

Forddriver#2 - 07/01 2006 19:31

Hej

Det var mig der vandt for KK, men jeg har endnu ikke modtaget t-shirten, er den mon på vej?
Jeg vandt iøvrigt også en bog for 4. pladsen i turneringen og dén er kommet - eller det var nu ikke Harrington-bogen, som var annonceret, men en anden som hedder Poker for Dummies (man har jo nok set mit spil i slutningen af turneringen).

Godt nytår til alle



Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#3 - 07/01 2006 20:56

Hej Forddriver,

Jeg er netop kommet hjem fra ferie. Derfor har jeg ikke fået sendt T-shirts og Poloer endnu. De bliver sendt fra Malta på mandag!

Vedr din pokerbog så må det være en fejl fra pokerudstyr.dk's side. Jeg sender dem en mail!

Mvh


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.