Pokerregler -


1 tråd
1 svar

Freeway03/02 2006 22:47

Hej,
Jeg er lidt ny i gamet, så jeg har brug for nogle regler på papir. Her mener jeg hvilke hænder som er bedre end andre hænder.

Jeg leder efter nogle regler som jeg kan kigge på før og under et spil. Jeg har engang set et lamineret regelsæt som man lige kunne skule til under kortspillet...

Hvor kan jeg finde sådan noget henne?? Har kigget forgæves flere steder på nettet..

4 svar - skriv dit

6 tråde
105 svar

abuello#1 - 04/02 2006 02:28

Hej Freeway.
Du kan faktisk finde alt herinde.
Klik på det faneblad der hedder pokerhjælp.
Der kan du bl.a. under rangering se rækkefølgen af hænder. Der er også poker regler og meget mere der kan hjælpe dig godt på vej.
Så ind og lur, print det du skal bruge ud, og så se at få vundet nogle $$.

God vind

abuello



6 tråde
105 svar

abuello#2 - 04/02 2006 03:32

Bare lige for en god ordens skyld, poker regler har sit eget faneblad oppe i toppen ;-)



1 tråd
1 svar

Freeway#3 - 04/02 2006 12:18

Hey igen
Tak for jeres hurtige respons.

Jeg har nok forklaret mig forkert. Det jeg ønsker er faktisk selv rangorden i spillet. Altså hvad som slår hvad?

Jeg har fundet rangorden flere steder på nettet. Men søger et sted hvor man kan købe det i noget bedre kvalitet (f.eks. i lamineret indpakning) i stedet for at lave et alm. udprint. Det er endnu ikke lykkedes mig at finde noget sådan noget nogen steder på nettet..

Håber jeg forklarer mig tydeligere nu? :)

På forhånd tak



Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#4 - 04/02 2006 13:22

Hej Freeway,

Jeg tror, at du kan finde det du søger i et chipsæt. Har ofte set at der følger en lille folder med hvor de viser rangering af pokerhænder etc.

Men ellers så se her:

Rangering af pokerhænder

Gode starthænder i poker

Jeg har noteret at vi bør lave regler og rangering i print venlige version ;)


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.