bedste begynder poker bog


1 tråd
1 svar

miklthom16/02 2006 20:08

hey!

Jeg efter lidt spil på party poker skabt et lille overskud ved de små borde, men har ikke haft det store "held" hos poker room. Så det er nok det bedste billede af hvor erfaren jeg er.

Men jeg er vil gerne købe en bog for at forbedre mit spil. En bog jeg har tænkt på er lee jones- low limit hold'em er den noget værd? jeg har ikke læst andre poker bøger.

Evt. andre forslag?(engelsk er intet problem)

7 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 16/02 2006 20:56

Hej miklthom :)

low limit hold'em af lee jones er en udemærket bog....hvis du spiller limit poker ;)

Der er afsnit om odds, potodds, sandsynligheder osv. Han gennemgår en masse hænder og forklarer hvorfor det er godt eller skidt at spille hånden.

Det var den første bog jeg læste og jeg synes den er okay.



1 tråd
1 svar

miklthom#2 - 16/02 2006 22:21

jamen jeg spiller limit:d

Men det er ikke noget problem med at den er skrevet til live poker spil og ikke online?



Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#3 - 16/02 2006 23:09

Det synes jeg ikke er et problem. Det er en udemærket bog til begyndere.



6 tråde
105 svar

abuello#4 - 16/02 2006 23:14

Hey miklthom

Jeg har lige sakset noget fra et svar jeg gav tidligere i en anden tråd.

"En anden bog som lige er udkommet er
POKER regler-værktøjer-strategier.
skrevet af 2 dygtige danske poker spillere
Tobias Petersen og Kasper Malmskov.
Den har fået rigtige gode anmeldelser."

God vind ;-)



1 tråd
3 svar

tmmaersk#5 - 27/02 2006 13:49

hvor kan denne danske bog købes?



6 tråde
105 svar

abuello#6 - 27/02 2006 18:37

Hey tmmaersk

Du kan købe bogen hos almindelige boghandlere, og så kan den også købes på nettet via pokerudstyr.dk

God fornøjelse ;-)



1 tråd
2 svar

rReinhold#7 - 12/02 2007 19:12

Jeg har læst "Poker, regler, værktøjer og strategier".. Og den har hjulpet mit spil ufatteligt meget, jeg spiller kun online No Limit og er gået fra at være en spiller der vandt når jeg var heldig til at være en spiller med konstant overskud på kontoen.
Også en rigtig god bog at ha liggende når du spiller.
Jeg vil anbefale at man køber den i stedet for fx. at låne den, da man let kan bruge den som opslagsværk, og skrive sine egne kommentare, lettere end hvis du låner den ;)..

Så alt i alt, en skide god bog..


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.