Tilt


3 tråde
5 svar

StortHoved02/07 2006 00:56

Hej !

Nu har jeg spillet poker i 3-4 måneder, selvfølgelig online, og synes selv jeg har fået lidt mere styr på det.

Det er ikke lykkedes mig at lave noget overskud, tværtimod. Over de 3-4 måneder har jeg tabt 750 kr.

Er det meget for en nybegynder at tabe et beløb på cirka 250 kr om måneden ved daglig spil? Er det noget der burde skrige ind i hovedet på mig, "STOP STOP STOP du bliver aldrig god til poker" ?

Jeg ved godt hvad jeg selv har lyst til at høre, men vær venligst 100% ærlig for hvis det er helt gal så skal nogen jo sige det til mig :)

3 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 03/07 2006 18:14

Det er ikke unormalt at betale nogle lærepenge i starten. Nu ved jeg ikke hvilken limit du spiller på, men 750 kr. er vel egentlig ikke så meget ?

Jeg anbefaler at du læser et par bøger og laver et budget, så spillet ikke bliver et problem for din økonomi.

Held og lykke.



3 tråde
5 svar

StortHoved#2 - 05/07 2006 00:14

Tak for rådet :)

Spiller på de laveste limits jeg kan finde på bet24, mellem $0,10 og max $0,25.

Er gået i krig med Dan Harringtons bog, vol. 1. Nogen der har en kommentar eller 2 til den ?



0 tråd
1 svar

frovin#3 - 07/07 2006 19:17

Den Harringtons bog er fantastisk!!! Vol 2. giver også nogle gode input om HU og shortstacked.

Jeg anbefaler at skifte fra ring games til Sit & Go 1 table... Så kan man ikke tabe mere end man tog med ind i turneringen.

Mvh,
Jakob


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.