Første budrunde / check (nybegynder)


1 tråd
0 svar

kaminski8930/07 2006 21:23

1)
Hey. Jeg har læst mig frem til at budrunden er slut, når alle spillere har lagt det samme beløb i puljen! Lad os sige, at der er fem spillere i alt. Vi spiller Limit Texas Hold ´ em 10$/20$. The small blind betaler 5$ og the big blind 10$. Den tredje spiller "raiser" til 20$. Hvor meget skal så den fjerde spiller betale, og hvad med small og big blind? Skal de så betale ekstra henholdsvis 15$ og 10$ for at opnå det samme beløb?

2)
Hvad sker der bagefter? Er budrunden slut nu eller kan den 3. spiller "raise" igen? Kan man fortsætte sådan hele tiden?

3)
at checke
Jeg vil gerne have at en prof definerer hvad det betyder, og hvornår det kan bruges. Har nemlig ikke helt styr på det.

på forhånd tak

1 svar - skriv dit

Admin
58 tråde
513 svar

Cooper#1 - 06/08 2006 16:02

Hej kaminski89

Alle spillere skal betale lige meget til puljen. Dvs. at hvis en spiller har lagt $20, skal de andre spillere betale det samme for at være med.

Hvis du er Big blind og de andre caller, kan du vælge at "checke". Det betyder at du blot vælger at gå med, uden at raise osv.

Mvh


log ind eller opret en profil for at besvare denne tråd

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse

Login






Glemt login Opret profil

Følg Pokerpenge.dk på Twitter
Bliv fan af Pokerpenge.dk på Facebook

Bet365 Poker

Bet365 Poker har licens fra de danske spillemyndigheder og er en af de største spiludbydere på markedet.

Læs anmeldelse
Rofus StopSpillet

© 2004 - 2024 pokerpenge.dk • sitemapinfoOnline poker guide
18+ | Spil ansvarligt | StopSpillet.dk (Tlf. 70222825) | Selvudelukkelse: ROFUS.nu.